Miten lemmikkisi sietää hellettä?

Meillä Onni kissa etsii vetosen paikan ja lepäilee sitten siinä.Tuntuu sietävän hellettä paremmin,kun minä.

Avainsanat: lemmikit helle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2010 - 19:46

Mulla on 3 kissaa ja maaseudulla ne on vapaana. Haluuvat olla yöt ulkona ,päivät makoilee jossan. Epäilen että tuon betonisillan alla .Sieltä ne illalla kömpii ja ihan nukuksissa ,venytellen.En siis näe niitä yöllä enkä päiväsellä.Joskus tuleevat alakertaan kun siinä kivilattiat ja seinä ,viileää.Siinä ruokakupit ja naksut.Vesikipot tyrkyllä ovenpielessä ja sisällä.Laitan kylmän puhtaan veten päivittäin. Myös pesen kipot.Eivät vielä ole sairastuneet eikä villielukat ole kiinni saaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2010 - 19:43

Kissa ja koirani makoilevat parvekkeella ja kun ovat lattialla niin makaavat mielellään paljaan lattian päällä ennenkuin käyvät matolle..
Koira tulee kyllä illalla sänkyyn meidän kanssa on niinkauan kunnes nukahdamme, jos herään yöllä niin on vieressäni lattialla makoilemassa..
Vesikuppeihin pistän pari kertaa päivässä (vedenvaihdon yhteydessä) jääklimpin pysyy viileänä kauemmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 21:12

Fiina käy välillä viilentämässä mahanalustaansa kylppärissä, jos ovi vain on auki, menee oma-aloitteisesti seisomaan jalat harallaan suihkun alle, ja helpotan hänen oloaan suihkuttamalla kylmää vettä. Seinäjoella ei ole koirille uimapaikkoja muutakuin voimalaitoksen tai kaatopaikan vieressä Kyrkösjärvellä. mutta iso pitkäkarvainen koira tykkää kyllä enemmän viileästä säästä, ulkoilutan pitemmän lenkin aikaisin aamulla ja myöhemmin illalla, päivällä vain lyhyet lenkit `nurkan taakse ´.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 00:45

Ei ole enää pirskattia mutta ei niin kuumaa ettei musta aurinkoon mennyt ja saunaan pyrki aina ja sieltä sen useasti kylpemisen jälkeen tapasi yläläuteilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 05:22

Leikkasin alkukesästä koirani turkin, mutta kyllä se raukka helteestä kärsii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 06:42

Ei ole enään mitään pikkulemmikkiä. Koira oli aikoinaan ja se pelkäsi ukkosta valtavasti.
Oli kyyryssä jossain jonkun pöydän tai sängyn alla. Mutta eläimethän pelkäävät pauketta, mistä lie johtuu.
Kyllä se niilläkin on kuuma sellaisen karvapehkon alla, tietty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:18

Karvajalkamme makoilee mieluummin ulkona kuin sisällä näin helteelläkin.