Kuinka voit näin helteillä,joille loppua ei näy?

Meillä voidaan kohtalaisesti,en kyllä jaksa tehdä mitään hommia.Illalla myöhemmin menemme taas uimaan.

Avainsanat: helle tappaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2010 - 18:50

minun puolestani näin voisi jatkua vaikka pidenpäänkin, niin vaan ei tule käymään ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2010 - 18:43

Onhan tämä ihanaa tämä helle kun sitä nyt vihdoinkin on, mutta järvenrannassa olisi mukavampaa kuin ihan metsän keskellä. Mutta varmasti en valita !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 19:52

Tämä on kivaa ,mutta ei työilmaa.Uimassa ollaan oltu jokapäivä.ukonilmat on vaan aina tuolla takaraivossa. Pelkään jos tulee kovana kohdalle.Niitä ei tarttis olla .Näin lämpimällä ovat tosi kovia .
Kivaa kun ei trvitse huoneita lämmittää puilla.Kerkisin talvenjälkeen jo kyllästyä.Saispa tätä varastoon ,purkais pakkasella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 20:39

Ilmalämpöpumppu on kova sana ja välillä järveen.Ihan mukavasti pärjätty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 20:46

Tämän ihanampaa ilmaa ei voisi olla!
Säästän suurimpien muuttolaatikoiden kantamisen huomiseksi, kun lupasivat 33 astetta tänne.
Lämpöpumppua käytän vain tauoilla ja pyyntilämpö on 28 astetta. Enempää ei saa jäähdyttää, ettei sairastu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 00:31

loppuviikosta helpottaa, järven rannalla on hyvä olla ja pulahtaa veteen mikäli siltä tuntuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 05:22

Valvon yöt ja nukun päivällä kuumimman ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 08:10

Hellekausi voisi jatkua pidenpäänkin, mutta niinhän ei valitettavasti tule käymään. Ei aikaakaan, kun vastaan tulee jo ensimmäinen, joka ihmettelee: "miksi aina on näin kylmä...".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:17

Toistaiseksi olen voinut hyvin. Rakastan aurinkoa ja lämpöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2010 - 09:37

tosi huonosti voin helteillä. Vanhuus ja sairaus heikentävät. Nyt jo on viilempää.