Miten hoidat työsi kuumassa ja tukalan kosteassa ilmassa?

Avainsanat: helteistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:16

Pieni hetki työtä, pitkä tauko, pieni hetki työtä, vielä pidempi tauko. Kunnes jätän työni kesken ja pidän loppupäivän vapaata.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2010 - 18:11

iloisena lauleskellen kuten muulloinkin ... ; D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 18:16

Kiitän luojaani,että en ole enää työelämässä.En olenkaan ymmärrä miten työskentelisin vanhusten parissa näillä helteillä.Nyt säälin entisiä työtovereitani ketkä ovat vielä työssä,vaikka arvokasta työtä tekevätkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 19:57

Ollaan onnelisia sen suhteen.Kun teimme työtä täällä maalla, noissa ansareissa ei valitus auttanut.
Nyt olisi työlämpö yli 45+Siihen kyllä tottuikin kun oli vaan pakko.
Rajahan menee tuolla alle30+.Kuka sitä valvoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 20:54

No työtähän se on tämä eläkkeellä oleminenkin. Minulla on ollut viisi viikkoa vieras ja tuntuu, että
koskaan en ole paistanut ja keittänyt niin paljon, kun näillä helteillä.
Hartaana odotan kyllä, että viilenisi, tämä ei ole terveyspommi kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 20:56

Ei tämä minusta ole tukalaa.
Saan onneksi valita työaikani itse. Myös sen, että teenkö ylipäätään töitä. Yöllä on mukavan viileää pakertaa, eivätkä vierailijat yleensä häiritse. Ei kyllä käy kateeksi nuorempia, jotka joutuvat työskentelemään kuumissa tilossa. Se aika on minulta ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 00:37

Eipä ole työtaakkaa ollut vähään aikaan, katsellaan mitä tulevaisuus tuo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 05:23

En ole työssä. Kotihommat teen aamuyöstä.