Stu
Kysytty: 27.07.2010 - 13:54

Hei! Onko Bulgariassa lämmintä vielä elokuun- syyskuun vaihteessa? Millaista ilmaa siellä päin on?

Avainsanat: sunny beach bulgaria

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2010 - 17:34

lämmintä piisaa, edellisen hyvän linkin tilastot olivat Sofian tiedoista, niihin kun vielä panet pari kolme astetta lisää näet mitä Sunny Beachila on odotettavissa ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2010 - 14:25

Tässä linkki josta voit seurata Bulgarian ilmastoja kuukausittain sadetta ym.

fi.allmetsat.com/ilmasto/eur...code=15614

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 19:40

Syyskesää kutsutaan Bulgariassa samettiseksi ajaksi. Ilma on, kuin samettia, todellakin. Kokemuksesta voin sanoa. Hyvä aika matkustaa sinne päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 20:06

Eiköhän siellä ole vähintään yhtä lämpimät oltavat tuolloin kuin Suomessa nyt, sillä syyskuun puolivälin kieppeilläkin oli muutama vuosi sitten täysi helle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 07:42

varmasti lämmintä riittää,
täällä lisätietoa Bulgariasta:
www.matkaopas.info/bulgaria/
www.beachbulgaria.com/sunnyb...ndex.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 20:32

Ihan varmaan hyvä aika matkustaa..Itse lähden vasta lokakuun puolessavälissä jatkamaan kesän nautinnosta Turkkiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:01

Varmasti on lämpimämpää kuin täällä härmässä. Kannattaa mennä silloin sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 19:35

Syyskuussa on vielä ilmasto ja merivesi lämmintä. :)

Lähteet:
Kokemusta on