Iloista aamua napsuille. Mie se olen kyntänyt Nilakan aalloilla, uistellut ja nähnyt "kummia", arvatkaas mitä? Tai katsokaa tästä.

www.napsu.fi/matkailu/matkak...8--Keitele

Lisätty: 27.07.2010 - 10:31

Tokihan aina taskulämmintä tovereille löytyy....

Lisätty: 27.07.2010 - 19:49

Ahaa, putte46 on liikkunut täällä päin. Se avoauto on aika kiva. Näin, kun tekivät sitä. Etpäs ajanut meidän tien vartta katsomaan Anttilan kesäpiikaa...

Avainsanat: kalastus järvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2010 - 18:02

Tuo samainen "taideteos" on päässyt jopa Keiteleen kotisivun yläpalkkiin.
www.keitele.fi/Suomeksi.iw3
Näin tuon ajaessani Keiteleellä ja kyllä se sai pään kääntymään.
Hyvä keksintö, voittaa monet viralliset "ympäristötaideteokset".
Suomesta löytyy monesta paikasta vastaavanlaisia yksityisiä huumoriteoksia.
Jossain "Sinisen Tien" varrella oli pihalle tehty entiseen avoautoon ukko ja kukkalaatikko.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2010 - 09:46

tuskinpa ainakaan takapuoli on huurteessa noilla pilkkijöillä

niillä muuten oli lesti lähes tyhänä, kaitpa toimitit heille uutta janojuomaa ihan noin humanitäärisistä syistä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 10:02

On siinä haalarin sisällä varmasti hiki virrannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 10:43

Hienot naamarit kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 12:49

No jo on näin helteellä en itse moista asua naamareineen kyllä laittaisi..
Mutta saitpa kuvan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 14:15

Joo..onhan tuokin yksi tapa laihdutaa: pukeutua naamareihin sekä haalareihin helteisenä kesäpäivänä ja juoda taskulämmintä kunnes kaikki kuonat paukahtavat sisusksista ulos hotelli helpoituksen posliinipytyyn.. En kuitenkaan suosittele sitä kenellekkään sillä sellaisella laihiksella voi olla ikävät seuraukset. Kuumentuessaan asusteet voivat polttaa ihoon palohaavoja ja kuonat paukahtaa taskulämmintä helteellä nauttiessa haalarien sisään enenkuin juoja ehtii hotelli helpoituksen posliinipytylle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 14:20

Jos eivät liikkuneet niin oli savolaista huumoria styrox-lautalla? pyäh, pyäh. kiäh, kiäh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 16:51

Liekö kysymyksessä ollut kerrospukeutuminen.
Sehän voisi auttaa helteelläkin, jospa he sitä kokeilivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 03:57

Hauskat veijarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.08.2010 - 14:47

Avaruudestako nuo pilkkijät ovat tulleet? Hieman väärän vuodenaikaan vain ovat laiturille tupsahtaneet, taisivat laskea matka-ajan hieman väärin