Heräsitkö tänä aamuna omasta vuoteesta, vain loiskivatko meren aallot ympärilläsi vai muu kostea heräämismuoto. Olitko unikeko?

Unikeonpäivä, itse nousin puoliviisi. Olen jo keittänyt jauhelihakaalikeiton.
Lämpö on 25 astetta nyt. Jyväskylän kaupunkireisu edessä. Läähätän nyt jo!

Avainsanat: unikeonpäivä (kategoria voisi olla vanhat tavat)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2010 - 08:38

Heräsin omasta vuoteestani peiton päältä ja oli oikein ihana nukkua.Ei liian kuuma.85v.aan Äitini puhelin soittoon ,hän oli heränyt 4.30 ,kysyi nukuinko vielä.Kertoi omia huoliaan minulle ja niitä aikamme selviteltyään, hän meni nukkumaan.Soitin hetken päästä hänelle uudestaa ja lupasin päiväsellä mennä uusiaperunoita keitteleen.Otan omia luomu pottuja kotoolta.Tein hyvää jauhelihasieni kastiketta kattilaan.Menemme hautajaisiin perjantaina ja hän kantaa huolta siitä ja muista asioista .Sisarensa nukkui pois.Joten kaunis ja raikas aamu, päivä tulee olemaan kuuma.Uimaan meinaan kyllä menneä .

Kysyjän kommentti

Kiitosa vastauksesta kaikille

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2010 - 07:30

Tässä pari tuntia hereillä, nihkeän nahkean heräämisen jälkeen... kotona sängystäni nousin..
Satoi jonkun verran yöllä, nytkin harmaata pilveä näyttää mutta ei silti sada..
Odotan tässä kello kahdeksaa jotta saan tuolle jalalleni taas lääkärin, tuo troppi kuuri vei vain lihasjännityksen mutta puutuminen ja klenkkaaminen jatkuu..( pelottaa Turkin matka kuukauden päästä)
lämpötila näyttää Turussa 27.4 astetta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 07:48

Täällä kaupunkiasunnossa nihkeä herätys,kun on niin kuuma.Unikeot nukkuvat vielä.

Lähteet:
ma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 09:18

omalta terassilta, jäin tuohon lepotuoliin istuskelemaan muiden vetäydyttä yöpuulle ... ja siitä heräsin (hyvin levänneenä) vähän seitsemän jälkeen aamukahvin tuoksuun ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 09:32

Huomenta unikeot ja kaikki muutkin kukkujat. Pitkään venähti tänä aamuna, mutta olemme olleet järvellä niin myöhään uistelemassa, että tänä aamuna nukuimme peräti puoli yhdeksään. Tänään on tyttäreni syntymäpäivä.

Lisätty: 27.07.2010 - 09:42

Me olimme eilen asuntomessuilla Kuopiossa ja voitte uskoa, että meinasi tulla lämpöhalvaus. varjossa +32 ja täysin tyyntä. Ei millään jaksanut kierrelleä taloja ja vielä tungoksessa. Pikaisesti katsoimme muutamia. Kaupunginjohtajan talo oli ihan typerä, joissakin oli tosi kaunis sisustus ja ne ns. tavalliset talot olivat loppujen lopuksi parhaita ja käytännöllisiä asua. Paikkanahan saaristokaupunki on upea niin, että jos vielä asuisin Kuopiossa punkkaisin varmasti siellä. Maisemat todella kauniit, hyvin rakennetut tiet ja sillat. Nopeasti pääsee keskustaan. Kotiin tultuamme olimme aivan puhki.

Lisätty: 27.07.2010 - 12:03

www.napsu.fi/matkailu/matkak...50--Kuopio

Lähteet:
valokuvia asuntomessuilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 10:04

Omasta vuoteesta heräsin puoli yhdeksän tietämillä, kun kännykkä piippasi tekstaria. Hyvä kun herätti, muuten nukkuisin kai vieläkin. Pitäisi lailla kieltää liian hyvät kirjat, kun ei niiden lukemista malta lopettaa ennen aamuyötä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 10:46

Liinavaatteet hieman hiestä kosteat. Heräsin kymmeneltä, niinkin aikaisin vain, koska kävi vieras. Herätys olisi ollut 10.30. Yritän saada unirytmiä taas normaalimmaksi, ennen kuin kesäloma päättyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 23:25

Kyllä omalta parvekkeelta heräsin mutta veden loiskuntaa lähdin kuuntelemaan 50km:n päähän serkun mökille saareen ja ostin makkaraa vichyä ja torilta viimeisiö mansikoita. Grillaillen saunoen uiden ja kävimme veneellä naapurikunnan puolella kahvilla. Oli miellyttävän vilvoittavaa. Uin ihan omasta tahdostani unikeko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 03:59

Ihan omasta sängystä aamulla heräilin. Ei ollut loisketta eikä aaltoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 05:50

Pitkän lomareissun jälkeen heräsin omasta sängystä. En ollut unikeko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.08.2010 - 14:46

Ihan omasta telttavuoteesta hikisenä taisin tuona aamuna herätä heti kohta kun aurinko lämmitti varpaita.