Joisitko olutta oravasta?

BrewDog-panimon lanseeraama kuolleisiin eläimiin pakattu olut on herättänyt suurta kohua. Pakkauksiin käytetyt eläimet ovat kuolleet maanteillä. rnwww.iltalehti.fi/ruoka/20100...1_ru.shtml

Avainsanat: olutpullot brewdog olut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2010 - 20:17

Maistuu viskiltä? En joisi.
Olisiko tuosta lahjaideaksi? Ei kun siilinraadot kyytiin ja parkitsemaan. Ehkä ei sittenkään. Absuri ajatus tuollainen, mutta meitä on moneen junaan. Olisivat panneet edes kynnenkertaisen hinnan. Kyllä nuo silläkin olisivat kaupaksi menneet.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.07.2010 - 19:35

En kyllä jois. En muutenkaan juo olutta.Kaikkia ne keksii laittaakkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 19:43

Ei ole olutta 55%. Kyllä on tislattua tavaraa, en jois vaikka olis missä.

Valmistettu 12 oravan erä joka on myyty loppuun?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 20:22

HYi hitto (anteeksi)
En todellakaan joisi, saati ostaisi mitään muutakaan tuollaista!

SIIS JYRKKÄ EI !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 20:28

niinkuin Jumppis jo totesikin, tuolla juomalla ei ole mitään tekemistä oluen kanssa, ja muutenkin koko juttu on tosi sairasta huumoria ...

... olisivat nyt vielä pakanneet pullon toistepäin niin että juoman olisi voinut lurittaa sieltä alapään kautta lasiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 20:36

Juomatta jäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 21:03

Oravassa (Hämeenlinnassa) oon juonu oluen mutten oravasta enkä ikä maailmassa tulis juomaankaan, vaik ei maksas kun sentin, en sittenkään, kuulostaa ihan pimeeltä touhulta...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 04:00

Taidan jättää väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 17:26

En juo olutta muutenkaan, mutta vielä vähemmän tekisi mieli juoda kuolleesta eläimestä. Yäk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 00:46

Ei siinä oravia tarvita, antaa niiden elää luonnossa omaa elämäänsä

Lisätty: 28.07.2010 - 00:52

Kunnioitetaan vaikka ovatkin muka liikenneonnettomuuden uhreja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 05:52

En joisi, enkä hyväksy tuollaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.08.2010 - 14:42

Ei kiitos, en joisi mistään hinnasta. Törkeää ja jotenkin karmaisevaa.