rasvaselle iholle kajaali??? Help !!!!

Lisätty: 26.07.2010 - 18:45

PS. Käytän Lumenen ARCTIC DEFINITION Mineraalisilmämeikkikynää eikä se tahdo pysyäää ollenkaan (parin minuutin päästä jo on irti) kokeilin myös rimmelin kajaalia (vedenkestävää) ei pysy mitä voin tehdä????!! :(((

Avainsanat: kajal rasvaineniho help

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2010 - 18:14

Ehkäpä saisit apua pulmaasi joko kosmetologilta tai kosmetiikkaliikkeestä myyjättäreltä.
täältäkin löytyy meikkivinkkejä:
www.tyylitaika.com/silmien-m...kkaus.html
www.rimmellondon.fi/lookit/m...i-vinkkeja

Kysyjän kommentti

Sain apua ja paljon. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.07.2010 - 16:24

Mistan itselläni olleen joskus nuorempana rasvainen iho, silloin myytiin sellaista liukenevaa kajalia joka kuivui ja lähti pois vetämällä ( kuin muovia) enää en ole sellaisesta kuullut.
Mutta muutama tuttuni laittaa ensin puuteria alle ja sitten vasta kajalia pysyy jonkun verran kauemmin..
Toinen vaihtoehto on jotta otat hennatatuoinnilla nuo kajali viivat kestävätkin jonkun viikon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 19:37

Ei ole ollut tuollaisia ongelmia. En kyllä meikeistä tiedä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 20:37

Itse käytän Lancomen kajalkynää ja pysyy hyvin.Näin helteillä en kovin paljon viitsi meikata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 03:59

Kysy kosmetologiltasi, häneltä saat parhaimman neuvon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 10:53

Olen kanssa kuullut, että jotain luomiväriä voisi tuputtaa siihen kajalin päälle. En ole kuitenkaan itse kokeillut enkä muista tarkemmin, miten se neuvo meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 05:53

Osta ripsivärin alusvoidetta. Se pitää kajaalinkin paikoillaan.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 12:43

no minulla ainakin pysyy hyvin kun laitan puuteria alle.
ja kajaalin päälle nestemäistä eyelineria.
mull on joku parin euron halpis kajaali kun inhottava ostaa kalliita kun joutuu tosi usein ostamaan uuden ku kuluu nopeesti. mutta tosi hyvin ne mulla on toiminu vaikkei ookkaa mikää laadukas merkki kajaali.