Onko Suomessa tarvetta tällaiselle?

www.iltalehti.fi/ruoka/20100...9_ru.shtml

Avainsanat: viinaa lainaten

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2010 - 03:49

Omat varastot ovat toistaiseksi riittäneet, jos yömyssylle on ollut tarvetta. En minä tuollaista vaihtomyymälää tarvitse.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2010 - 22:30

No ei todellakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 23:20

Olina aikanaan A-liikkeessä töissä yli 30 vuotta..se oli aika kamalaa aikaa..palkka ja edut minut siellä piteli..olin ihan vika alalla...Voi että nautin sydämmen pohjasta...kun pystyn auttamaan vanhuksia..ja ihmisiä jotka ei pysty itse liikumaan..Kotkassa alkaa meripäivät...olen luvannut pyöräyuoli ihmiselle..kenellä tämä kuuro avustuskoira..vietän heidän kanssa aamupäivän...ja sitten menen sovituille siivous-keikoille..otan vaihtovaateet mukaan..ja palaan tänne aamuseen paikkan...voin käydä suihkussa..ja pukeudun nätiksi..sitten meitä likkoja viedään...ja mennään kovaa,kun pyörätulia työntelen..ikää vasta 47 vuotta..ja ollut pöyrätulissa 14 vuotta...Meillä aina niin hauskaa...sanoi vasta ihanasti...taas kun on Kotkan markkinat...ihanaa että vien sinne taas humputtelemaan,,kun tiesi että sinä päivänä menen hänen avustajaksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 00:15

Minulla ei ole tarvetta tuolle palvelulle mutta täällä konruktoidussa yhteikunnassa voi olla vaikea tarkkailla ostajan kuntoa ja ikää. Mikäli halutaan niin siitä vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2010 - 00:58

Tuo trokaushan on ollut kaiken aikaa olemassa. Pimeää pulloa löytyy janoisille ihan varmasti, maksuvälineestä huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 07:15

Yritteliäs keksii. Toivottavasti saadaan tuollaiset yrittäjät ja yrittelijät kitkettyä rehottamasta, kyllä niitä kaikenlaisia trokareita Suomessakin riittävästi piisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 07:35

Vanha juttu kyllä 30 vuotta sitten kannatti pitää sen verran arvokas kello ranteessa että ei viina ainakaan lopu kesken pileitten.

Lähteet:
Trokarit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 08:14

Ei !!!! Olen itse päässyt täysin "kuiville" jo vuosia sitten, joten alkoholi on aivan yksi ja sama juttu
omalla kohdallani, mutta sitä ei tarvita päivällä ei yöllä, ei rahalla, eikä vipaten lainalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 08:54

taitaa olla aika sama miksi pimeää viinakauppaa (trokaamista) nimittää, sitä on ollut kautta maailman sivun (ja tulee olemaan), nykyisin onneksi paljon vähemmän kuin supertiukan alkoholilain aikoihin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 09:36

Juu ei ole tarvetta. Tossa on mahdollista saada muutakin kun viinaa suuhunsa.En ole kannattaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 09:55

Ei tarvetta,nykyään nuo Ravintolatkin auki melkein aamutunneille, jos mieli tekevi niin menköön avoinna olevaan paikkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 13:05

Eipä oo