Pitäisikö vetää "Lärvit" ?

Keskiviikkona 28pv tulee 57v täyteen. Kun en ole ottanut 1,5 kuukauteen. Kyllä siinä maha onkalot viikoksi unohtuisi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.07.2010 - 21:19

Eipä kannata noiden mainitsemiesi "lärvien" vetäminen. Siiträ tulisi vain vieläkin pipimpi olo. Sitäpaitsi ei ne leikkilääkäreiden töppäilyt lärveillä" unohdu ja jos unohtuisivatkin niin vain hetkeksi. Krapulan hellitettyä ne tulisivat kuitenkin entistäkin kparemmin mieleen. Koeta keksiä jotain muuta puuhaa jolla leikkilääkärin törttöilyt pysyy mielestä pois. Katsele vaikka hyviä elokuvia, tai lue kiinostavia kirjoja, tai kutsu ystäviäsi kylään...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2010 - 21:28

Sen päätät vain sinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 21:43

Ja vain yksin Sinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 21:46

Voisin vetää lärvit täyteen...Tuntuu niin raskskaalta...Tämä mitä tummaihoinen lääkäri totesi tyttäreni lapselle..Ihan valkoihoiset lääkärit olivat päättäneet..ei auta muu kun leikkaus..mikä on todella vaikea...
Kysyn miksi oli todella huonoa tuuri...että joutui tämän tummaihoisen lääkärin käsiin,,,kun todella oli sovittu,,että leikkas on edessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 21:47

Tuo on sinun juttus, miksi siihen puuttumaan..
Jos kumminkin puuttuisin niin jättäisin ottamatta jotta saat vatsasi kuntoon ainakin siihen asti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 22:15

Jospa odottaisit, että tulee pyöreät 60 vuotta täyteen. Syntymäpäiväonnittelut jo näin vähän etukäteen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 22:17

Äläpäs nyt Lettupino hötkyile...Pyydä vaikka lekurilta vähän diapamia ja sopivasti kun nappailet niitä niin rentoudut ja murheet unohtuu.Eikä tule krapulaakaan.Niinhän useat lekuritkin rentoutuu ottamalla"nappeja"ja yöpäivystyksessä sitten piristäviä jotta jaksaa....Näin kuumalla kun krapulassa on sen verran v..mäinen olo jotta otetaan sitten syssymmällä ja kun vatsasikin on toivon mukaan ok!

Lähteet:
"Tivolikarkit"Siniset,valkoiset keltaiset yms...;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 00:20

Itsehän sen päätät mutta harkitse asiaa kannattaako

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2010 - 00:53

Ota lärvit ja anna tujaus sinne haavaankin. Teis vaikka tehoasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 07:28

Mitä sitten sen viikon unohtamisen jälkeen? Kova krapula ja ehkä morkkis. Kannattaako?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 07:38

Kyllä sitä vanhenee ilman lärvien vetämistäkin.Lärvien veto on kyllä mukavaa,mutta kankkunen kamala kestettävä,nimimerkillä kokemusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 08:57

onnittelut tulevan merkkipäiväsi johdosta,

nykytilanteesi huomioiden saattaisi olla hyvä siirtää niitä lärvien vetämisiä vähän tuonemmaksi, vois olla itsellesi mukavampaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 09:51

Kyllä olet kuunnellut neuvoja. Kyllähän se kannattaa. Kyllä lärvejä kannattaa joskus vetäistä kun olet paremmassa kunnossa. Kun sit otat lärvit, olet taasen huonossa kunnossa. Että älä hermostu, ole vaan somasti,hyvä tulee et häviä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 12:46

Elämän tarkoitus on murheen karkoitus. Mutta lärvien otto on kyllä mielestäni saatuun hyötyyn nähden liian suuri riski, varsinkin näin helteellä. Se hiipii vuoteen jalkopäästä kun se tulee ei se säästä se on kauhea kankkunen.

Mietin vain, voisiko menetelmääsi soveltaa työhönottohaastattelussa? Ehkäpä työntekijän voisi olla syytä testata mahdollisen työpaikan sopivuus itselleen. Ehkä saapumalla myöhässä ja ympärikännissä saisi kuvan, miten joustava ja ymmärtäväinen työpaikka on kyseessä.