Oletteko kuulleet tällaisesta hoidosta ?

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/34412

Nyt kävin jälkitarkastuksessa todettiin että mahassani oli sama avo haava mikä silloin leikattiin.
Leikannut Lääkäri haukkui minut miksi tänne tulit ? Koska kotiini tuli lappu jossa KÄSKETTIIN ! Ei vaivautunut haavaa edes katsomaan.
Miksi pyörätuolilla tulit (silloin paloi hihat) Vastasin mitä se sinulle kuuluu opettele sinä vaan ompelemaan kiinni mahoja. Koska oli leikkauksen jälkeen ommellut pakteerisen haavan umpeen. Jonka toinen lääkäri ratkoi auki 2 pv leikkauksesta kun tulehdusarvot oliva hengenvaaralliset.
Siksi tämä koko ruletti nyt ontelohaavan paraneminen voi kestää 3-4 kuukautta arvioi K-S keskusairaalan haava ekspertti jonne lääkäri minut onneksi ohjasi. Minulle määrätiin HUNAJAA haavaan jota kotisairaanhoitaja taas tulee sinne reikään huomenna tikulla tökkimään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2010 - 09:00

enpä osaa 'tohtoroida' eikä ole juurikaan kokemuksia joiden pohjalta osaisin kommentoida
ja tuo hunajahoito on kyllä minulle ihan uutta, toivotaan että siitä on apua ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2010 - 21:22

Tuo on uutta ( hunaja) mutta tuollaista nauhaa mieheni joutui polven reikään työntämään joka annettiin kuivua sisältä päin..
Sen koommin mieheni polvi ei ole vaivannut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 21:29

Enpä ole kuullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 21:40

No ei voi enään muuta sanoa kuin, että, kestä ja koita, niin kaiken voitat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 22:17

En ole ennen tuollaisesta hoidosta kuullut. Kylläpä sinua nyt koetellaan oikein olan takaa, toivottavasti paraneminen alkaa vauhdittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 22:25

Mutta varo ulkona ollessasi mehiläisiä...Nehän pian rakastuvat vatsaasi ja yrittävät tehdä sinne pesän...Pyydä siltä hoitsulta vähän ylimääräistä tavaraa ja valmista hunajateetä...
Kyllä se hunaja totissakin on hyvää ja terveellistä....
Täytyy vaan pyrkiä kaikesta löytämään jotain myönteistäkin...Tsemppiä Palokkaan!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2010 - 00:52

Kyllä sinua koetellaan nyt. On se ihme etteivät saa haavaa puhdistettua ja arpeutumaan. Olisiko syytä vaihtaa lääkäriä. Esim. verisuoneihin perehtyneisiin tohtoreihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 07:32

Varmaankin K-S:n ekspertti tietää mitä tekee. Joka tapauksessa voimia sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 09:56

Hunajahoito noin vakavaan tilanteeseen on aivan uutta.Onkohan se edes tutkittua asiaa.Kyllä juon hunajaa .Varo mehiläisiä ne on vaarallisia .Ne kulkee parvissa.Leikki leikkinä.
Ompa ennen kuulumatonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2017 - 09:47

. Tosi toimiva hoito. Myös pihka- ja männynterva samanlaisessa muodossa toimii todella hyvin. Kokemusta eniten juuri tervasta valmistetusta. Asiasta polkupyörään, missä mennään ontelohaavasi hoidon suhteen. Oletko saanut apua?