Oletteko syöneet ja nauttineet tuoreista mansikoista.

Menneellä viikolla joka päivä useita litroja luomua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2010 - 07:38

Jepulis, kesän herkut on nautittu. Ostin 15 kg, joista osan pakastin ja osan söin kermavaahdon kera.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2010 - 17:24

ensimmäisiä metsämansikoitakin on jo pari kourallista tullut naatiskeltua ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 17:34

Samoin, metsämansikoita aina suuhun, kun kohdille sattuu. 20 kg säilötty joten tuli siinä sivussa syötyäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 18:17

Kyllä vain. Omia amppelimansikoita, äidin mansikkamaalta itse poimien, torilta ostettuina ja metsämansikoitakin muutamia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 18:30

Vain kaksi ropposta ostettu, joista toisesta maistoin.

Muistoissani herään kesäaamuun ja kuljen ahonlaitaan ja taitan timotein heinänkorren, pujottelen siihen ahomansikoita.
Tai sitten minulla on muhkuroilla oleva emalimuki, johon noukin mansikkani.
Syömpä niitä niin paljon kerran, että tuli kova mansikkakuume ja se vei minulta mansikkahimon
tähän saakka asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 18:58

Mansikka kuuluu minun suosikkimarjoihini. Myös metsämansikka.
Niinkuin savolainen sanoo: "Hyvvee ja himokasta".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 19:33

kyllä syöty on ja hiloksikin tehty sekä pakkaseen laitettu keskitalven herkuksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 21:32

Mansikoita olen ahminut mahan täydeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 21:56

Tottakai on tullut mutusteltua ihan silleen ja mansikkakaun muodossa, sehän kuuluu kesään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 00:22

johan nyt tähän aikaan kun kausi alkaa olla ohi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2010 - 00:45

Ikioma ensimmäinen mansikkamaani on palkinnut minut hyvästä hoidosta punaposkisilla herkullisilla antimillaan.