Olenko saanut jo yliannostuksen kulttuuria tällä viikolla?

Olen nimittäin kuunnellut ja katsellut tällä viikolla mm. Silvennoinen & Maijanen Bändin, The Yardbirdsin, Procol Harumin, Eppu Normaalin, Remu Aaltosen, Pommi & Gommin sekä Kauko Röyhkän & Doctor´s Orderin keikan ja käynyt Frans Toikkasen taidenäyttelyssä.

Avainsanat: kulttuuria kerrakseen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.07.2010 - 16:59

Kulttuurista tuli mieleen tarina:

Kaksi laitapuolen kulkijaa keskusteli:

Tiedätkö mitä kultttuuri on?
En tiedä, en ole sitä koskaan juonut!

Joten nauti kulttuuria kuinka suurina annoksina tahansasa. Se on mielen ja sielun ravintoa. Kyllä sekin omalla tavallaan juovuttaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2010 - 17:15

Vähäseen on jäänyt kultturipuoli minulla ei kylläkseen ollenkaan. Kulttuurisivuihin olen vain netissä
tutustunut viime aikoina.
Ruonokirjoja ja kaikkea ihmisen ikääntymiseen liittyvää kyllä luen jatkuvasti.
Sekä tietopuolisa, että sitä huumorinkukkasilla koristettuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 17:23

tarjontaahan on näin kesäaikaan yllin kyllin ja joka makuun,

ei siihen kuitenkaan läkähdy, muut syyt kyllä pitävät huolen siitä ettei yliannosta edes kerkeä hankkimaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 17:28

Mistä pitää ei kyllästy.Nyt on aika katsastaa vähän kaikenlaista.Aina joku on mikä kiinnostaa.Mahtavia nimiä mainitsit, Kyllähän tuosta jotakin ammentaa sieluunsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 19:39

et laisnkaan .. anna palaa vaan .. on sitten talvella mitä kaikkea kesällä tuli tehtyä ja sietää siten ne räntäsateet ja muut surkeet ilmat ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 21:37

Hienoa, noin sitä pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 22:04

Saako sitä joskus liikaa..
Kesäisin on vaikka missä ja mitä joten ei kun sekaan lisää katselemaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2010 - 00:43

Meidän tiemme eivät onneksi kohtaa, kulttuuri kulkee missä tahtoo ja minä pysyttelen kotosalla.