Onko se mielipiteen vaihtoa kun menee oman mielipiteen kanssa esimiehen luo ja palaa hänen mielipiteensä kanssa takaisin ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.07.2010 - 16:43

Väittäisin useasti käyvän niin, että viisaampi väistyy. Tuohan taitaa olla suoraan verrannollinen työsuhteen jatkuvuuteen.

Kysyjän kommentti

Olipa vaikea valinta pelkäsin jo kysymystä laatiessani tulee paljon hyviä kommentteja kuten sitten kävikin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2010 - 16:15

sitähän se
ja työsuhde jatkuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 16:17

Niinhän siinä useimmiten käy. Kyllähän se puolin ja toisin on.Ne tahtoo esimiehet olla sellasia että muuten ei olisi.Jotkut hyväksyy ja taasen ei.Aika montaa mieltä kun miestäkin jos naistakin.Eihän seurustelu hukkaan koskaan mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 16:51

Sitähän se on parhaimmillaan...vaiko pahimmillaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 19:34

:)) hyvä havainto ja kannattaa muistaa tuo , jotta saa vielä menetetystä vapaa-ajasta palkkansa .. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:12

Heititpäs Timppa vaikean kysymyksen, näin taitaa mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:38

Näin se menee mutta yksi ei vaihdu:Palkka pysyy samana mitä nyt inflaatio sitä syö...;DEnnen maksoi kaffekupollinen markan ja nyt euron...eli 6mk...Tai eipä kahvilasta enää eurolla kupposta saada vaan maksaa likempänä kahta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 21:43

no eihän se vaihdu jos saman kanssa pois tulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 22:14

Eiköhän niiden pomojen pömpeleissä jo ole tarkkailulakamerat, jotta asian monimutkaisuuden vuoksi voitaisi palkata etsivät selvittämään, onko mielipiteenvaihdosta ollut kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 01:42

Yleensä tuppaa olemaan, jos ei halua monon kuvaa persuksiinsa. Pomosi sanoo sinulle kuitenkin lohdutukseksi:
- Et ossoo muuten naatiskella jootilaesuuvesta jos sinulla ee oo paljo töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 08:07

Mielipiteet eivät vielä ketään tapa, mutta jos se onkin toimintaohje, niin sitten onkin tosi kysymyksessä. Ottiko hän sinun mielipiteensä omakseen ? Vasta silloinhan te olisitte ne vaihtaneet. Taisit sen sijaan joutua luopumaan omasta mielipiteestäsi, jos jouduit ottamaan hänen mielipiteensä omaksesi. Yksityisessä yrityksessä johtajilla on yleensä valtaa näin tehdäkin, mutta kunnallisella puolella voisi kyllä yrittää jotain demokraattisempaakin tapaa työskennellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 09:38

Sen lauluja laulat kenen leipää syöt, pätee vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 09:51

Mietin tuota samaa kuin hurjattakin. Jäikö mielipiteesi esimiehellesi ja sinä otit hänen mielipiteensä. Silloinhan asia meni kummankin taholta oikein. Vai menikö? Käytäntö kertonee miten kävi. Jonkinlainen keskitiehän on pakko löytyä tai toisen pitää tulla vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 13:52

No onhan se kun oman mielipiteensä vaihtaa esimiehen mielipiteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 20:46

No se jos mikä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 22:08

Joskus pakkaa noin käymään, onko hyvä vai paha riippuu aiheesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2010 - 00:32

Aivan kirjaimellisesti. Pomo sai mielipiteen muuttumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 21:37

Niinhän ne mielipiteet vaihtuvat ja muuttuvat.