Huomenta napsulaiset. Uutisia tuossa selailen ja huomasin, että kaikenlaisia varkaita on liikkeellä. Amerikassa karhu vei jotain?

Kannattaa siin pitää auton ovet lukossa, kaiken varalta. Rosvo kun voi tulla vaikka metsästä neljällä jalalla.

Avainsanat: eläin varas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2010 - 16:00

auton se karhu peijooni varasti

""Haloo, onko poliisi? Pihaamme ajoi juuri karhu"

www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat...07/1159537

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2010 - 15:37

uutisista luin , et kisuli oli varastanut 70 kpl pikkupöksyi ... ja kauan sitten, kun zoolandiassa (on eläintarha tuolla turunkuppeessa) oli fanninorsu ja hän se olikin ahkera varastelija ... huomasin kun kärsä meni laukkuuni , mutta onneksi oli laukku kiinni , no herkkujahan hän sieltä etsiskeli ....et kyllä noita näpisteliöitä on vähän joka lajissa konsanaan :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:16

Ohoh, kaikkea sitä voi tapahtuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 22:19

Olisikohan jo naistenviikonjuttuja. Vai onko muualla "kirppuviikkoja" kuin meillä.
Jos totta, niin en ensi kerralla meinaa pitää tosijuttuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 08:13

Elämä itse on tarua ihmeelisempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 13:56

Mihin tässä voi enää luottaa kun kissat ja karhutkin alkavat varastamaan. Lapsuudessani pihapiirissä asui varasteleva harakka. Ensin ällisteltiin mm. avaimen ja pienen hopeanvärisen leikkilusikkani yhtäkkistä katoamista. Aikanaan löytyivät ne ja muutakin kiiltävää harakanpesästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 14:58

Ei sitä koskaan tiedä onhan tuolla aika kesy karu taasen imatralla joka tonkii roskiksia.Onhan toi aika hulppeeta .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 16:34

Mahtoikohan auto olla liian "hunajainen" ja samalla herättänyt karhun himon. Eivät ne lukot paljon voroja hätyttele. Ottavat minkä haluavat, jos sille päälle sattuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 22:14

Täytyy kyllä sanoa että onko pian eläimetkin kaupunkilaistuneet mene ja tiedä..
Mitä karhu autolla tekee HMMM:

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2010 - 00:27

Suomessa eräs kiiltävän ja tavaran perään oleva siivekäs vei tekohampaat kun ukolta ne lensi aivastuksen myötä kanervikkoon. Arveli Veikko Neuvonen.