Mahtoiko keräys onnistua?

www.vartti.fi/artikkeli/886b...46349dacf9

Avainsanat: valkokaulus kerjäläinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2010 - 12:14

homma saattoi onnistua vaikkei kassaan olisi kilahtanut kolikkoakaan,
syntyi keskustelua ja mielipiteenvaihtoa kerjäämisestä ja erityisesti romanialaisista

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2010 - 07:45

Jonkinlainen kannanotto varmasti, kun Romaniian matkarahaa kerjäsi.
Empä paljon ole keskustelelut koko kysymyksestä, kun siinä on niin monta
eri kerrosta ja jos ja jos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 08:05

Kyllähän niitä ennen oli ,eri muodossa. Eikä kukaan sanonut että kerjäläinen.Sanottiin että pyysi rahaa,leipää,jauhoja,heiniä,vaatteita.Kun ei ollut niinkuin nyt, yltäkylläisessä maailmassa jossa hukutaan kaikkeen.Oli tietämistä lapsikatraitten kanssa mistä jokapäiväinen elanto.Siihen osallistui lapsetkin.
No aika hyvä tämäkin näin .Varmasti herätti kysymyksiä .Olipa sentään Suomalainen omassa maassaan.Eikä opiskelijoillakaan hurraamista ole.Jos nuori ei saa työtä niin opiskelu paras vaihtoehto.Tämä on työtöntä aikaa. Työpaikat katoaa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 10:49

Eihän se mitään maksa jos pyytää. Vieläpä saattoi onnistua matkakassan keräyksessä. Lahjoittajien tietotasossa saattaa olla enemmänkin aukkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:20

Ei rahaa kerjäläisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 13:59

Toivottavasti ei onnistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 21:44

Kiitos ei tipu ainakaan minulta..
Turussa nämä on jo ryöstöihin asti yltäneet, asukkaiden jopa nukkuessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2010 - 00:21

En tykkää kerjäläisistä. Varsinkin jos siitä tehdään ammatti.