Tiedätkö mikä on neulegraffiti ? Oletko nähnyt sellaisia ?

Pääkaupunkiseudulla niitä on jo jonkin aikaa näkynyt, tässä yksi esimerkki

valperi-ontheroad.blogspot.c...uskaa.html

Avainsanat: neulegraffiti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2010 - 21:26

Telkkarissa tuli noista ohjelma muistaakseni jo viime kesänä, mutta luonnossa en ole itse nähnyt. Pitääpä neuloa töppöset meidän kyynelkoivulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2010 - 01:41

Seinäjoella noita oli sillankaiteisiin solmittuna.
Kuvaa en tähän hätään löytänyt, mutta samasta asiasta siellä oli kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 01:43

En ole nähnyt enkä tiennyt mutta eikö napsun tarkoitus ole myös opettaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 02:27

Minä olen päällystänyt ulko-oven rivan kirjavalla neuleella, Se on mielestäni neulegraffiti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 08:21

Tämä oli minullekin uusi juttu ja niin helppoa taidetta, että sitä pystyn itsekin luomaan, luulisin.
Jos neulon jäännöslangoista säärystimet ja vedän ne jalkaani, onkohan sekin tätä samaa taidetta, neulegraffitia, vai onko graffitt aina tehtävä johonkin seinään tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 14:17

Tämähän on upeata graffitia, jota minäkin ymmärrän. Siinä on jo nähty työtä ja vaivaa sen aikaan-
saamiseksi. Voisin sanoa, että hieno homma. En ole kuullut enkä edes lukenut tästä.
Täällä rauhaisalla maaseutukaupugilla ei näe edes sitä vanhempaa systeemiä.
Samoin kun edellinen sanoi, minunkin taitoni riittävät siihen ja jäännöslankoja on paljon, joten nyt
ei ole ongelmaa mihin ne käyttäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:27

Enpä ole aiemmin nähnyt. Ehkä otankin puikot käteen ja neulon puilleni jotain kaunista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 23:11

Olen minä joskus postia odottamiseen kyllästyneenä jattanyt piponi laatikon "käsivarteen" eli lähtevän postin ilmaisimeen ja painunut itse hikisin otsin lenkkipolulle. Koskaan ei vielä pipo ole kelvannut kenellekään. Kerran postinkuljettaja ehti ennen
takaisintuloani, ja hän oli nostanut piponi laatikon sisälle.
Nyt minulla on hyvä vastaus siltä varalta, että joku kysyisi: miksi?
Vastaisin siis: Graffitiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 14:06

Vain telkkarista olen nähnyt ja aika mukava vastaveto "oikeille" graffiteille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 22:01

Tämä on ihan uusi juttu minulle..
Ei muuta kuin puikot käteen ja tekemään omia luomuksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 23:51

Se on selvä neulegraffiti kun villapaidalle roiskuu maalatessa.