Ruumisautojen kulkue huomenna Hämeenlinnassa?

Menettekö mukaan pyrkimään?
www.autotoday.fi/page.php?pa...=201004851

Avainsanat: ruumiasautot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2010 - 17:04

Voi miten hyvä huomio.Meillä on musta 1970 luvulta For -Fairlaine 500.ruumisauto, museoajoneuvo,
Mies hihkui tarttishan sinne mennä.Ollaan aina noissa muissa, museoajoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2010 - 16:54

no jestas ...kaiken moissii harastelijoit sitä onkin....en kylläkään taida liittyä heidän kulkueeseen ainakaan vielä ...mut joskus sit vissiin joutuu jonkin moisen mustanauton loorassa kulkemaan ,jot nuo ajelut jääkön tulevaisuuteen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 17:15

"Kaikista jalanjäljistä elefantin jalanjälki on suurin,
kaikista tarkkaavaisuusharjoituksista kuoleman ajattelu on paras" (Buddha).

Kyllä iltatuulen aistii jo. Horisontti, joka on kulkenut huomaamattomasti edellä,
alkaakin tulla kohti.

En ainakaan yleisöksi mene.

Lähteet:
ruumisauto.fi etusivustolta eka kohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 17:18

en ihan huomiseksi vielä ajatellut tuollaista kulkupeliä itselleni tilata ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 17:36

Eiköhän se aika tule että yksikin riittää. kerran olin saattokeikalla eikä kukaan tehnyt tietä vaikka oli lippu. Kysyin kuljettajalta että onko suomalainen autoilija näin kusipää johon hän vastasi että keskisormeakin on näytetty. Eiköhän se kiire heiltäkin lopu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 18:49

Sissus sentään, en taatusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 19:08

Soitto vain ja noudamme sinut viimeiselle matkallesi, oli joutsenolaisen hautaustoimiston ilmoitus paikallislehdessä joskus aikoinaan....

Minulle on ihan sama missä matkustan, mutta ruumisautossa en ole vielä päässyt matkustamaan. Sekin aika varmaan koittaa. Mikäpäs siinä, jos on kiva kuski. Toivottavasti on huumorimiehiä tai -naisia. Keventäisi tunnelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 14:09

Aika mautonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 21:34

Onpa kummallinen tuo kulkue, ei jotenkin iloinen tapahtuma on tulee ihan vilunväreet selkään!