Mitä ja miten on jos hypityttää ja laulattaa?

Lisätty: 23.07.2010 - 16:29

Ei ole hippuja vielä, kuin se viime syksyinen tuossa povipullossa. Vaskooli selässä vasta kuukauden päästä...

Lisätty: 23.07.2010 - 21:29

No se oli vaan sellainen hyvänmielen hykkyrä niin kuin joku tuolla jo arveleekin. Pienestä asiasta sekin tuli, kuin huikaisevasta vapauden tunteesta ja mukavista muistoista.

Avainsanat: ei liity urheiluun

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2010 - 19:01

silloin pitää hyppiä ja laulaa... satavitosella.. hyppikää, pomppikaa... trallallaa..

asia ei tarvii olla maailmaa kaatava olleskaan, vaan se hyvän mielen hykkyrä, joka tulee meille itse kullekin ihan mistä vaan... tai ainaskin minulle käy niin...

Kysyjän kommentti

Satavitosella hypitään ja pompitaan....kiitos iloisesta vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2010 - 16:15

no sulla on vissiin SE isohippu vaskoolissa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 16:26

oiskos silloin onnensakukkulla.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 17:06

Se on se kultahippu mikä hypittää ja laulattaa.Kullanhuuhdontaan on mariaana menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 17:17

Teeppä niistä saamistasi kultahipuista valokruunu sinne Onnelaasi ja laulaa luikauta ja tanssi vaikka
ripaskaa iloisesti. Se on sen väärti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 18:51

Toivon että löydät suuren hipun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 21:23

Se on vissiin sitten lottovoitto !Onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 14:10

Isoja kultahippuja kaikille kullankaivajille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 21:29

Joko tanssimaan tai karaokea jonnekin laulamaan pitää päästä...ainakin minä tekisin..
Toivottavasti kultaa löytänet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 23:47

Hi hi. Olisiko kullan kiilto silmissä aiheuttanut moisen liikehdinnän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 21:35

Kuumat ilmat tekevät kaikenlaista ihmisille. Varo kuitenkin hyppimästä liikaa.Onnea vaan voitolle!