Kenenkä Napsulaisen luona myrsky vieraili?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...0_uu.shtml

Serkkuni oli Porin Jazzeilla ja sanoi että vartin verran satoi kaatamalla muu päivä siellä oli kaunista...
Turkuun yleensäkin ukkossäätä odottanut, en niinkään myrskyn merkeissä..
Saisi salamista vaan kuvia..
Sadettakin tänne toivoneet, mutta ei näy..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2010 - 16:34

täällä jo koivut kuolevat ,kun vettä vaan ei tule , ois niin mahtavaa jos yöt satais sillai lempeästi tihuttamalla ei siis , kuin esterin takamuksista ja päivällä paistais möllikkä ,mutta ei kuitenkaan missään 30 asteessa ....uneksii tää silmät auki :)

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2010 - 08:55

Olemme olleet onnekkaita tuon suhteen. Viikko sitten tuli hitusen vettä iltasella ,juhannuksen jälkeen. Aika kuivaa on ollut. Ukkosta ei ole koko kesänä tässä paikassa ollut. Olen iloinen ,pelkään ukkosta.
kait, se tulee taasen syksy yöllä oikein kovana ,niinkuin viimevuonnakin.Kohdalle osuu ,onkuin tykillä laukois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 10:57

ohi ovat meiltäkin porhaltaneet koko kesän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 13:01

Ei ole ihmeemmin täällä jämsänkoskella ollut edes ukkosia vaan ohi menneet.Kovaa uulta on ollut tänään ja eilen siitä huolimatta uimassa käytiin kovissa aaloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 13:08

Vettä vain tuli mukavasti eilen illalla ja vähän viime yönäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 14:47

Eipä Keuruukaan ollut myrskyn silmässä, vain kovasti tuuli puuskittain, mutta ei sadettakaan saanut
aikaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 20:56

Ei täällä Airiston reunalla muuta ollut kuin kohtalaisen voimakas tuuli. Aurinkoista ja lämmintä. Hyvä on, että Porilaiset sentään kastui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:30

Luonani hän ei vieraillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 14:14

Ei myrskynnyt meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 23:39

Ainoastaan perjantaina oli aikamoinen myrsky Saimaalla, mutta kyllä siellä pienellä veneellä vielä pääsi eteenpäin. Olen nähnyt Saimaan vihaisempanakin.