vantaalaismies huomasi kyydissään olleen naisen liikahtavan?

Ei siis aivan eloton ollutkaan?
Nainen putosi moottoripyörän selästä 80 km/h vauhdista

www.autotoday.fi/page.php?pa...=201004839

Avainsanat: moottoripyörä on moottoripyörä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2010 - 20:40

Voi raasua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 17:07

Sattuuhan sitä paremmissakin perheissä.
Tässä taas hypättiin kyytiin mukaan vauhdissa. www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=2227284
Tuota kalajuttua ei vaimo ei hevin uskoisi, ellei joku olisi sattumalta onnistunut kuvaamaan tapahtuman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 17:09

Noin saattaisi minullekin käydä, mutta minua ei mokoman kyytiin enää edes saisi, kyllä minäkin jonkun kerran tuollaisessa istunut oon, mut auto on auto ja siin tukeva kori päällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 18:48

Tiedän yhden tapauksen, jossa vauhtia oli 40 km/h ja äiti putosi pojan moottoripyörän päältä
hänen kääntyessä kotitielle.
Äiti putosi ojanpenkkaan, mutta kuoli välittömästi. se oli hyvin surullinen tapaus kanssa.
Ei aina se vauhti ja huomaattomuus, vaan se tilanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 21:30

Tulipa pienen huoltamon baariin kolme kovanaamamotoristia, jotka kävelivät erään miehen pöydän ääreen. Ensimmäinen otti miehen kahvit ja joi ne, toinen otti sämpylän ja söi sen ja kolmas otti miehen paidantaskusta tupakat ja alkoi polttaa niitä. No, hiljainen kaveri poistui hätäisesti baarista ja kovikset aloittivat metakan: "Olipa mamelo kaveri, ei pistänyt yhtään vastaan!" Mihin tyttö tiskin takaa lisäsi: "Eikä se edes osannut ajaa rekkaa, peruutti juuri kolmen moottoripyörän päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 14:21

Kaikkea sitä sattuukin.