Mitäpäs söitte tänään?

Itse keittelin oman pellon Siiklejä. Lisäksi salaatti ja savustettu siika. Jälkkäriksi tuoreita mansikoita jäätelön kera. Kyllä nyt masu pömpöttää.

Avainsanat: päivän menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 20:09

päivällä töissä jauheliha- perunasoselaatikko (puolikas) + leipiä, ruoka ei maistunut.... kotosal äsken grillattiin perinteist makkaraa, paahtista ja majoneesilla hoystettyy kaali- kurpitsasalaattii (kaupast)... kyl se hyvää oli (vei pikkunälkää poijes), mut... oottelen viikoloppua, jotta sais ite savustettuu kalaa/lihaa tai laitettuu vaikkapa lauantain uunis peristeist kaalilaatikkoo uudesta kaalista, kun ihan lupasivatten, jotta satais ja myrskyäis tääl hesan seudul, nii vois uuninkii laittaa päälle:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 14:43

eipäs ole tänään vielä ruokaa saannut, palataan asiaan sitten ehtoommalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 15:26

Aamukahvileivän päälle veistin peuranlihaa. Muutapa ei ole tullut vielä syötyäkään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 17:09

Makaronilaatikkoa pakastimesta.
Tarkoituksena on syödä se tyhjäksi. On mielenkiitoista nähdä, mitä kaikkea sieltä löytyykään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 17:28

Yksin mökillä. Tämä päivä makkaran ja maksalaatikon voimalla. Huomenissa tilanne on toinen. Yllätysmenu odottaa pappaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 17:31

Tänään mies teki ruuan joten grillattiin ja minä tein salaatin, nyt mis ruokalevolla ja minä tässä netissä haahuilen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 18:40

Pistelin juuri hauesta tehtyä kalapihvejä ja avomaakurkkua .Kyytipoikana viccyvettä.
Huomiseksi ilonaiheeksi jätän lihakaalilaatikon.
Mausteena Marevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 17:27

Tänään taasen kerran tuli syötyä oikein herkkuja.Merimieslooraa.kalapihviä,3-5 salaattia,jälkkärinä mansikkarahkaa.juomat päälle ja sämpylät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 21:43

Tein siskonmakkarakeittoa. Jälkiruokana oli lettuleivoksia ja hilloa.Nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:42

Hyvin maukasta pihviä ja lohkoperunoita, paprikan kera. Kyllä oli hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 23:30

Söin toisen tekemää perunamuussia jauhelihakastikkeella.