Kaikki Napsulaiset tuntee varmaan luuvitosen?

Luuvitonen valvoo järjestystä Sodankylässä
yle.fi/alueet/teksti/lappi/2...geNumber=2

Avainsanat: tuli vain mieleeni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 16:50

Vekkuli juttu. Tuontapaisia letkauksia pitäisi olla enemmänkin käytössä. Piristävät kummasti mieltä ja luovat tässä tapauksessa poliisin julkisivukuvaa.

Kysyjän kommentti

AAS-1 on ollut kouluauton rekisterinä joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 12:11

Totta mooses!Haaskoja kommentteja Lapin Kansassa,puoleen ja toiseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 12:14

Varmasti herättää ansaittua huomiota ja hilpeyttä ja sopii aika hyvin poliisiauton rekkariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 13:05

Tuntee kyllä. Entisessä elämässä taisi joskus sattua samaan tapahtumaankin luuvitosen miehiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 13:23

Ompas hauska rekkari. Huumorinkukkanen elää siis pohjoisen poliiseilla.
Onhan niitä luuvitosia joskus joku saanut ehkä roppaansakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 14:26

Tuttu on juu, tulostin ton auton kuvan tääl töissä ja näytin muille, hauskaa oli:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 15:08

Tosi hauska rekisteri!Ei voi paremmin olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 17:07

Hauska juttu, kyllä nyt luuvitosen tässä iässä tuntee, mutta ovatkohan nuoremmat kuulleet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 17:27

Tässä vanhempi luuvitonen. www.fuq.fi/skvfuq/c-luu-5.html
Hämeenlinnassa on kuulemma taksi, jonka rekkari on TAX-1.
Suomen arvokkain kilpi lienee tässä: www.pohjolansanomat.fi/cs/Sa...olla+.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 19:10

Luuvitonen se vanha, sattui .Sai tohon pääkoppaan niin kyllä itketti.Eihän vanhemmat saa sitä lapsille antaakaan .Silloin joskus annettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 21:49

Tunnen kyllä, mutta sanoppa sinä mikä on seitenkasivitonen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:44

Tottahan toki.