Säästä puheenollen. Millaiset ovat kelit?

Meillä varjossa +27 astetta, hieman kosteaa ja aurinko paistaa. Tuulee sen verran ettei paarmat käy kimppuun. Istun riipeisilläni ulkorappusilla ja perkaan viimeistä mansikkasatsia. Voe että kesä on ihanoo aekoo.

Lisätty: 22.07.2010 - 13:04

Me naiset pystymme tekemään monia asioita yhtä aikaa ja lomitusten joten kaik´ onnistuu. Jaakko viskannee kivensä järveen ensi sunnuntaina. Toivottavasti ei satu kenenkään otsaluuhun.

Avainsanat: kohta heinäkuu loppuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 11:34

pilvipoutaa +33

Lisätty: 22.07.2010 - 15:23

niin,minä olen nyt pohjoisthaimaa lähellä LAOSIN rajaa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 11:51

En säästä? ja kysyjä vielä napsuttelloo samalla?

Lisätty: 22.07.2010 - 12:42

Niin milloin se Jaakon päivä onkaan, olisko huomenna?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 12:04

+28 ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Hiukan puhaltelee vilvoittava tuuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 12:12

Ei voi valitella,mutta onhan runsas viikko vielä heinäkuuta;ei hättäillä,kylä joulu tulloo...ja paukkuvat pakkaset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 13:20

Puolipilvistä säät Keuruulla, tuulenvire vähäinen. Virkistävää sadetta ja ukkoskuuroja odotellaan.
Kyllä saisi minun puolesta jo vähän helpottaa. Onhan pakkasilla mitä muistella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 14:44

mukavasti pitää pinnan nihkeänä, no problems

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 16:46

On voimakas puuskittainen lounaistuuli (6m/s). Mökin pihalla lasten uima-allas, joka oli tyhjänä lähti lentoon. Tokruusu sai kepin tuekseen ja päivänvarjot suljettiin. Saavat pressat kyytiä Airistolla matkallaan Seilin saarelle. Aurinko silti paistaa ja lämmintä 27,7 astetta. Hiki on pinnassa pelkästä oleskelusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 16:55

+27astetta ja melkoinen myräkkä.Taitaa sotkea läppärin yhteyksiäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 17:11

Poutaa ja lämmintä ja sitä sadetta kun piti nähdä ilmeisesti ei ole toivetta..
Mutta yksi asia nyt on alkanut tuulemaan, yleensä sanotaan että tuuli tuo sateen mutta koska!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 21:30

tuossa kun töistä tulin oli +31, huh, nyt illemmalla laitoi/siirtelen tuohon takapihalle laittamaani sadettajaa, vaik kovaa ukkosta ja sadetta lauantaiks lupasivattenkin... oota vähän käyn kattoo paljoks mittari nyt näyttää klo 21.30.................jopa +26 ja silti tuntuu ihan sopivan viileeltä, ihanata:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 21:42

Tuorein säähavainto: 22.7.2010 21:20 Suomen aikaa
Lämpötila 25,1 °C; kosteus 54 %; kastepiste 15,2 °C; etelätuulta 2 m/s; puuska 5 m/s; paine 1010,2 hPa; pilvisyys: selkeää (0/8); näkyvyys yli 20 km

Illalla vein jääkaapista juomapullon parvekkeelle nin ½ ttunnin päästä oli aivan märkä

Näin Lappeenrannassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 17:33

Jaakko heittänyt monen vuoden ajan kuumankiven järveen.Jos kävisi niin onnekkaasti nytkin.Paarmoja tosiaan on ollut heti kun hyttyset hävisi.Ottaavat isoja kappaleita irti että veri tirsuaa.
Hyväthän ilmat on olleet. Tätä kaipaa kyllä kun kylmä iskee.Tänään lupailee sadetta eteläänkin .Ei ole tullutkaan meidän kohdalla juuri yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:44

Reippaasti jähtyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 23:19

Keli oli mitä parahin ja Saimaa kauneimmillaan.