Kuinka paljon on tullut ajettua Sinistätietä?

Suosittelen; www.travel.fi/sininentie/fin/

Avainsanat: sininentie

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 23:58

Tänä kesänä tuli ajeltua Suomen osuus idästä länteen päin, mutta jäin vähän ihmettelemään sen nimeä, kun jäi se vaikutelma, että matkalla oli harvinaisen vähän järviä, mutta yllättävän paljon autioita korpitaipaleita.
Oli tietysti järviä Punkaharjulla ja Kuopion seudulla, mutta...
Tässä toinen sivusto siitä:
www.sininentie.fi/Default.as...?id=591171

Täältä kaikki Suomen Matkailutiet -esite pdf
trinity.siteadmin.fi/File.as...avelRoutes

Lisätty: 23.07.2010 - 12:44

Tässä vielä Norjan Turistitiet, tosi komeaa nähtävää.
www.turistveg.no/main.asp?lang=nor
www.vegvesen.no/vegprosjekte...uristveger

Kysyjän kommentti

Yritystä näkyy olevan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 11:19

No jonnii verran, mutta ei sillai päästä päähän.

Lisätty: 22.07.2010 - 15:03

Ps. Osa siitä sinisestä tiestä hipoo niin läheltä, että kuljen sitä pitkin joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 12:05

Vain lyhyttää pätkää silloin tällöin pohjoisessa Keski-Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 13:08

nettiyhteys kännykän varassa,ei aukea tuo linkki,,minä ajoin ruotsista norjaan atlantin rannalle noin 30 vuotta sitten,en muista matkan pituutta muista sinisistä teistä en ole kuullukkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 13:28

Ei toki päästä päähän, mutta pätkiä Suomen puolella. Karstula, Viitasaari ja Joensuun paikkeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 13:32

suomessa on menty päästä päähän noin pieninä pätkinä , mutta ei hasumpi reissu ois vaikka meniskin ruotsin ja norjan sinissiiteitä.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 14:46

ei metriäkään tänä vuonna, ainoa tarkemmin koluamani 'sinen tie' tähän mennessä on Suomenlahti ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 17:19

Tuosta en ole koskaan (sininen tie) kuullutkaan, mutta todella mielenkiintoinen reitti olisi varmaan mahtava päästä tuota tietä pitkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 19:01

Aika mielenkiitoisia teitä eri värisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 18:19

Aikoinaan tuli ajettua Suomesta tuonne Norjan puolelle....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:45

Ajettua on tullut.