Olimme luston puumuseolla .Olipa punkaharjulla kaunista .Oletko käynyt. Vesi välkkyi ja 25+ uitiin.Puruvesi ja pihlajavesi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 17:16

En ole Puumuseossa käynyt mutta lapsuudessani olen ollut jonkun kerran telttaretkellä Punkaharjulla, isäni kun oli innokas kiertämään Suomea..
Joskus ostin joka paikkunnalta viirin josta tein tyynyt missä olen käynyt lapsuudessani..
Suomihan on kaunis tuhansien järvien maa!!!

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 09:49

Olen käynyt monjahta kertoo. Eka kerta oli 1956 Kerimäellä kun voitin maastojuoksun piirinmestaruuden sarjassani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 09:52

en siellä puumuseossa ,mutta useesti ohi ajettu ,kyllä ollaan sielläpäin kierrelty ja siellä maisemat ovat huikeat... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 11:20

Olemme käyneet pari kesää takaperin ja kaunistahan siellä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 12:08

En ole käynyt koskaan Punkaharjull amutta sen kauneudesta on niin paljon puhuttu, että pitänee joskus poiketa sinne suuntaan ja käydä vaikka Retretissäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 19:07

En ole käynyt Punkaharjulla , Savon puoli on aika tuntematonta. kaunista siellä varmasti on.
Minä mökkeilen Keuruun Pihlajaveden rannalla, jota saan usein selventää, ettei ole sama Pihlajavesi.
Kiva, että uintihetkesi virkisti Sinua ja olit oloosi tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:46

Olen, hyvin kaunista on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 23:17

Kaunista seutua on Punkaharju. Varsinkin kun ajelee sitä vanhaa tietä siellä harjulla.