Erään meidän presidentti parin kotimuseo on kivijärven rannalla .Missä päin tiedätkö tuota. Ajettiin 2 kerttaa ohitse siitä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2010 - 20:48

Kotkaniemi oli Svinhufvudille koti, jota hän piti tukikohtanaan valtiollisten tehtäviensä aikana ja jonne hän palasi niiden päätyttyä. Nykyisin Kotkaniemi toimii presidentti P.E. Svinhufvudin kotimuseona, jonka aito esineistö ja huolella vaalittu sisustus antavat vierailijalle elävän kuvan tasavallan kolmannen presidentin kotiympäristöstä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 09:10

Nykyisin Kotkaniemi on Svinhufvudin kotimuseo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 09:55

Olikkona Oulussa?
fi.wikipedia.org/wiki/Kivij%...rvi_(Oulu)
Kansalaisen karttapaikka löysi Kivijärviä; Hakuehdoilla löytyi: 192 kpl

Luumäellä on Svinhufvudin kotitila ja hauta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 12:09

Svinhufvudin kodin ohi taisitte hurauttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 12:37

Se on Luumäellä eli Svinhufvudien paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 13:48

Kivijärvi on Luumäen kunnan pohjois-osassa Etelä-karjalan maakunnassa.
Slellä sijaitsee P.E Svinhufvudin koti, jota hän piti tukipaikkanaan valtiollisten tehtävien aikana
ja jonne hän palasi niiden päätyttyä.
Kotiniemi toimii nykyisin P:E. Svinhufvudin kotiseutumuseona, jonka esineistö on huolella valittu
antaen elävän kuvan vieraille tasavaltamme kolmannen presidenttiparin kotiympäristöstä.
Päärakennus on valmistunut 1898. P.E. Svinhufvudin hauta on myös Luumäellä.

Lähteet:
googlen selaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 17:13

Svinhufvudin kotimuseon ohi hurautitte!!
Nuo muutkin ovat kertoneet enemmän mutta miksi toistaisin nuo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 22:17

Svinhufvud lähikuntamme Luumäki

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 23:15

Sieltä Luumäen kunnassa minäkin ajelin menneellä viikolla. Ei vain tullut poikettua.