Siis keräämällä pisteitä saan tunnustusta ? Keneltä ja kuinka paljon ? Miten ? Vain raha ratkaisee !

Lisätty: 07.09.2008 - 16:21

Johan on hupaisia vastauksia. Jään paitsi vähästä - siis en mistään ?
Eikö ole tarjolla mitään "viisaampaa" ?

Lisätty: 07.09.2008 - 19:38

Lisäkysymys. Missä olisi Kanarian saarilla "paras paikka" jossa on paikallista elämää eikä pelkkää rakennettua turistihotellia. En kaipaa näitä uimarantoja.
Lisäsin kuvankin mutta se ei näköjään näy kuin vain itselleni. Olen siis edelleen anonyymi ;-)

Avainsanat: tunnustusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2008 - 19:27

Napsusta saa pisteitä kysymällä itse kysymyksiä sekä myös siitä kun sinun vastauksesi mahd. esim. valitaan kullosessakin kysymyksessä ns. parhaaksi vastaukseksi (jokainen kysyjä itse päättää mikä on hänen mielestään paras vastaus ko. kysymykseensä) ja näillä pisteillä Napsun ylläpito antaa 'tunnustusta' aina sen mukaan paljonko on pisteitä tienannu, nostaen 'titteliä'; olikohan nyt amatööristä guruun tms. Ja jokainen piste minkä on tienannut vastaa yhtä 'arpalippua' silloin kun Napsu järjestää ns. arpajaiset, viimeksi muistaakseni voitti kaneliomena 500e matkalahjakortin ja valperi 200e matkalahjakortin. Luulisin, että pisteitä ei saa jos anonyyminä vastaa?? sitä voip kysyä Napsun ylläpidosta (sivun alareunassa; palautekohta). Ja toi 'vain raha ratkaisee' - kohta kysymyksessäsi, en oikein ymmärtäny, eihän täällä kukaan rahaa tuo eikä vie?, voimp olla väärässäkin...

Lisätty: 07.09.2008 - 20:00

Hyvä anonyymi, oletko ensin kijautunut Napsuun (ottanut jonkun nimimerkin itselles + salasanan, millä aina tuut Napsun sivuille?), käsittäääkseni pelkkänä anonyyminä ei voi tallentaa tietojaan tais saada tai vastaanottaa muilta napsulaisilta viestejäkään/ohjeita, muuta kuin näin tässä vastaamalla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2008 - 23:17

anonyyminä jäät paitsi siitäkin vähästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2008 - 09:05

En ole Napsu okeastaan pisteiden tai tunnustuksen takia.Tämä on kivaa viihdettä ja samalla opii paljon uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2008 - 14:14

vähäviisas on oikeassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2008 - 17:55

Ihan hyvä kysymys..

Napsun pisteillä ei ole paljoakaan merkitystä. Itse olen täällä vain chillaamassa kun adobe lataa päivityksiä. :D