Miksi Ceausescun ja vaimonsa ruumis kaivettiin haudasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 12:12

Kaikkea sitä hullussa maailmassa tehdäänkin. Kai sitten itse hautajaistilanteessa jäi aikanaan varmistamatta ruumiiden henkilöllisyydet.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 00:11

Maassa halutaan dna-tutkimuksen avulla täysi varmuus, että hautaan on laskettu oikeat ihmiset.

www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=2227081

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 08:24

Nyt voi sanoa että ei saa maanuumenissakaan olla rauhassa. Muistan tuon joulun aina .Ne radiossa täyttämät uutiset joita tuli koko ajan.OLimme kaikki surullisia siitä.Syntinen on löydettävä ja jos ei löydy ,tehdään .Oli tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 08:32

Jotta voitaisiin mahdollisesti aloittaa uusi ajojahti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 12:46

Jospa ne dna-tutkimuksella kartoittaa ne häikäilemättömät pyrkyrit?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 17:30

DNA tutkimuksen avulla selvitetään onko nämä ihmiset todella siinä haudassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 18:36

Caeusescun pariskunnan hautajaiset jäivät ilmeisesti silloin pitämättä, joten väsy haluaa nyt
pitää kunnon hautajaiset heille. Mikäli ylöskaisetun talviturkin ja hatun ampumareikäiset
vaatteet kätkevät appivanhemman. Kaikkea sitä saa lukea ja kun oikein vanhaksi elää
saa vielä enemmän menneistä uutisista tietää.

Lähteet:
Iltasanomat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:50

Tutkaillaan ovatko ruumiit oikeat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 23:11

Jospa tuolla konstilla tulee joillekin sitten sielunrauha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 19:47

Haluavat tietää että oikeat "roistot" ovat niissä haudoissa.