Päivän gallup: Mitä olet puuhaillut tänään? Minä vietin mieheni kanssa rattoisan päivän Kuopion asuntomessuilla.

Avainsanat: mitä teit tänään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2010 - 19:40

Töissähän se päivä vierähti rattoisasti. Mitäs tykkäsit asuntomessuista ja mitä jäi mieleen? Me menemme sinne ensi maanantaina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2010 - 18:33

Monenlaista pientä puuhastelua kotosalla. Ruuanlaittoa, tiskailua ja huoneitten järjestelyä, mitäpä sitä muuta lomalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 18:49

Tavallista arkea tuli vietettyä..
Hieman tuo iskias kun vaivaa, päätin lähteä lähimpään pankiautomaattiin nostamaan rahaa käteen, terveenä kuljen tuon 20 minuuttia nyt venahti tunti klenkatessa..
Hieman hitaammin on päivää vietetty mut aikaa kului huomattavasti enemmän...
Lapsiakin kahvitettiin hetki sitten, kuten melkein joka päivä tulevatkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 18:54

meillä oli yökyläläisiä isoja ja murkkuikäisiä , jotta pojilla oli aina nälkä ja sitä ruokaa saikin olla usein tekemässä ... he olivat muutaman yön ja nyt vain huilailen katseleln töllöä ja kohta suunistan kukkia kasteleen pihalle , sit kauhukeittiötä kera iltapalan ja nukkumaan ... nämä meitin vieraat , kun olivat hyvinkin aamuvirkkuja , niin piti nousta melkein kukonlaulun aikaan ylös aamiaisen tekoon ... nyt sit nautin jo etukäteen pitkistä aamu-unista ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 19:27

Päivä meni töissä (3pv ollu loman jälkeen, onneks on viel viikko elokuussa), kaupan kautta kotia, kissojen ruokinta, pihakukkaset kastelin, paitti en niit orvokeit, jot eivät eivät hukkuis:), bookis ja napsus käyny kuikulemassa, tulosvetoo pesiksestä ja jalkiksesta laiton (Suomi vastaan muu maa=Latvia), ruokaohjelmii kattonu (vinkkinä; kun kattoo noit, ni ei tarvii ite tehä, ja paino pysyy kurissa:D)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 20:02

Päivä on taas humahtanut jonnekin, ei oikein paljon jaksa tehdä mitään, kuumuudesta kärsin.
Siskoni, tyttäreni ja kaksi lapsenlasta kylässä oli. Jani laittoi mummon nettiä vähän taas oikeille raiteille.
Mikä siinä onkin, että se aina lipsahtaa omille teilleen.
Jäätelöä ja mansikkaa iltapalaksi ja sitten unten helmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 20:23

aamulla tienpäälle työasioissa - siinä hurahti n.8h ajellessa asiakkaiden väliä. sitten kotiin, listojen leikkausta, maalausta. ruuanlaittoa.
nyt on vihdoin kahvi nenän alla ja ilta aikaa itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 23:19

Viimeistä vapaapäivää viedään,aamusella poliisilaitoksella(passiasioita)sitten kasvimaalla salaatteja hakemassa,pikku valmistelua illan grillausta varten.Ystävät paikalla ja grillattiin ja nauttittiin pitkän pöydän äärellä kimppaherkkuja.Ruokaseremoniat alkoivat duunareiden mukaan klo 5:n aikoihin,ei mennyt myöhään,mutta kiva istuskella lämpimän kosteassa illassa kaikessa rauhassa.Nautittavaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:58

Oikein kauniin illan kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 22:48

Minä vietin ihanan ystäväni kanssa aamupäivän ja iltapäivän hikoilin reilu kolme tuntia kotimatkallani autossa. Mutta se ei haitannut yhtään, niin oli hyvä maku vierailustani suussa.