millaisia kenkiä käytät näin hellekautena ?

näyttäisikö tällainen ilmava malli mukavalta ?

valperi.blogspot.com/2010/07...kenka.html

Avainsanat: kesäkenkä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2010 - 19:58

Nuo kuvasi kengät kuulunevat komialle, isolle hevosnaiselle. Tiedättehän sellainen pitkä, kookas vaaleaverikkö. Tällainen savolaenen tölökkä ei käytä toloppakorkoja vaan korkeintaan heinäkenkiä kesähelteellä.

Kysyjän kommentti

isovaalee joo, kengän koko 84 ja jos tarkkaa katsot niin se vuotaakin vielä, tuskinpa sopii sienimetsälle

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2010 - 15:22

Näkyy olevan tarkoitettu kevytkenkäisille!
Nyt helteetkö lie kaivanu piilevän luuvalon niin on pakko tyytyä thailandin suutarin sandaaleihin. Niissä on riittävästi säätöhihnoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 15:33

Sandaalit ( matalat) ja kankaiset balleriinat , hyvin harvoin korkokenkiä sandaalimallisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 16:15

taitaa nois kengis äkkiä p0lla jalka vereslihalla ....mut ilmastointi kyllä pelaa , no saddaalit. ja balleriinat kotona croksit ,jotka valitettavan usein unohtuvat jalkaan ,kun lähden liikenteeseen ...sit huomaan et taas nää tossut ovat jalassa ,mutta niissä kyllä konttini viihtyy ei sen puoleen ...korkoja ei ole minun kengissäni laisinkaan ,jotta nuo valperin kuvan kengät eivät senkään puoleen minulle passais...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 16:58

Pikkasen tuntuu olevan liian isokokoset, ja liian korkea korko ainakin autoillessa, muuten näyttää hyvin ilmastoidulta ja kukkien tuoksukin jo valmiina:)

Lisätty: 21.07.2010 - 18:31

... ja jälleen kävi näin, etten varsinaiseen kysymykseen vastannukkaan...: lipokkaita käytän näin kesäkuumal, täs se ny si tuli;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 17:39

Sandaaleja löytyy joka lähtöön ja niillä kipitän koko kesän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 18:31

Näin kesäkelillä on mukava tallustella ilman kenkiä. Asioille lähtiessäni mahdollisimman kevyet ja matalat ja ilmavat jalkineet on mukavat tähän aikaan vuodesta. Kaunis kuitenkin tuo sinun kenkäsi on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 19:48

Mökillä feikkicrokseja, metsässä lenkkareita, kylällä kuljettaessa kiilakorkokävelykenkiä. Kovalla alustalla kävellessä on parempi kulkea pienellä korolla. Oma kokemus, selkä pysyy terveempä
nä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 20:06

Hirveät hökötykset tuollaiset kengät, rautajalkoihin varmaan sopivat kyllä.
Jos notkeasta aineesta tehdyt, niin voivat joustaa sopivasti liikavarpaille.

Minä itse hipsuttelen mahdollisimman joustavilla kengillä läpi vuoden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 20:34

Kotona sisällä olen paljain jaloin.Ulos mennessä tuollaiset heittokengät jalkaan. Kauppamatkalle Gaborin mustat lenkkarit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 20:52

Erilaisia rämpsikkäitä.

Malli on mitä mainioin. Hikoillessa voisi alkaa versoa. Himppasen pienempää nummeroa minulle tosin. En ole syntynyt isokenkäiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 21:57

Mahtaisikohan noilla naisekaan osata kävellä. Kahta en vaihda, sandaalit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 22:05

Kesällä kuljen enimmäkseen paljain jaloin, paitsi kerran viikossa eli kauppareissulla. Silloin puen purkkarit jalkaan. Ja tunturiin noustessa jalassa on lenkkarit; hillajängälle mennessä kumpparit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 22:14

Sandaalit sujautan jalkaani..kun lähden kauppaan tai työkeikalle..avojaloin juoksentelen pitkin pihojani....sepelit hierovat ihanasti jalkapohjia...ja kun menen nurmikolle kävelemään..tuntuu ihanan pehmeältä..ihan kun kävelisi pilvien päällä....
Tanssikeikalla pitää kyllä olla hyvät kengät jalassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 22:47

Minä kuljen mökillä paljain varpain. Kun ihmisten ilmoille lähden niin Reinot on jalassa. Lokakuun puolessa välissä joudun itseni kengittämään ja silloin on käytössä PomarFin kokoa 43 (nauhattomat).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 00:00

Aika kookkaat ovat,ainaskin 45...muuten OK,mutta yleensä itsellä vaihtelevat jalkineet,mielialan mukaan ;-)joskus tennaria ja joskus nahkasandaalia tai muovikroksua,paljain jarpain en uskalla ettei lasi leikkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 08:39

Taitaisivat mahtua jopa minunkin jalkaani, mutta kovin ovat korkeat korot. Minulla on sen sijaan nytkin mukanani ainoastaan kahdet Eccon sandaalit, toiset kävelyyn ja toiset vain shoppailuun. Niillä aion mennä juhliinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 08:30

Kevyet avokkaat ja paljaat jalat.Toi taisi olla näyteikkunan rekvisiittaa.Aika komee sellainen.Tuskin käyttöä kestäisi muussa tarkoituksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 21:00

Olipas siinä makea kenkä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 21:10

Varvastossuilla. Ei petä ilmastointi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 22:38

Aivan ihanan ilmavat ovat, ei noissa jalkahikikään pääse vaikuttamaan. Mutta autoillessa kenties hieman hankalat. Paljain jaloin milloin vain kykenee kävelen mieluummin, muulloin mahdollisimman ilmavat ja kevyet tossut jalkaan.