Hei. Santorinin Kamarin kylän hotelleista ja ruokailupaikoista, kertokaa vinkkejä, pliis, matka sinne suunnitteilla elo-syyskuulle

Avainsanat: santorini kamari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 08:24

Suurin osa valmismatkojen hotelleista sijaitsee Kamarin kylässä. Kylästä löytyvät kaikki tarvittavat palvelut, sekä suuri joukko muita turisteja, onhan Santorini edelleenkin yksi eurooppalaisten suosikkikohteista. Matka saaren pääkaupunkiin Thiraan taittuu helposti linja-autolla, pitää vain muistaa, että bussit ovat yleensä todella täynnä.
Saari on tunnettu upeista maisemistaan sekä kauniista auringonlaskustaan, aikaa kannattaa varata myös näiden katseluun.

Ohessa tietoa Santorinista.
www.napsu.fi/matkailu/matkak.../santorini

Hyvää matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2010 - 15:31

Tällaisen linkin sulle googletin

www.iltalehti.fi/matkailu/ma...rini.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 17:40

Santorinilta en juuri tuota kylää muista, mutta sen muistan että siellä oli syyskuussa todella kuumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 17:17

Itse olin Santorinilla kesäkuussa '08, ja tykästyin paikkaan niin paljon että menen siine varmasti uudestaan vielä joskus :) yövyin hotelli Argossa, joka oli Kamarin kylässä, sijaitsi mäen huipulla, että oli aina hieman kiipeämistä... toisaalta kaupungin melu ei kantautunut sinne öisin. Huoneet olivat hieman askeettisia, mutta uima-allas alue oli tosi kiva :) hyvä hinta-laatu suhteeltaan, voisin hyvin suositella Argoa. Ruokapaikoista en osaa sanoa mitään yksittäistä, rantakadulla oli monia hyviä ravintoloita.