Arvostelen TV-mainoksia.Tekeekö joku muu niin.Mikä on mieleenpainuvin TV-mainos?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2008 - 16:35

Minusta huumori on hyvä mauste niin taiteissa kuin mainoksissakin. Minut saa hyvälle tuulelle esim. se mainos, jossa valloittava lapsi sanoo:" Meidän äiti tekee teidän äideille ruuat."

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2008 - 20:27

Mieleenpainuvin on varmaan se Atrian mainos, jossa sanottiin "oltais tultu auttamaan, mutta kun nukahettiin". Ei tainnut tänä kesänä näkyä tv:ssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2008 - 23:26

huumoria kohtuudella niin että meikäläinenkin ymmärtää, nykyään on aika monta jotka menee tässä suhteessa överiksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2008 - 15:29

Yleensä jaottelen mainokset kahteen eri luokkaan: toiseen kuuluvat ne, joita kerran nähtyään ei enää muista seuraavana päivänä. Toiseen taas kuuluvat ne, jotka jäävät raivostuttavasti päähän pyörimään vielä vuosiksi eteenpäin. Esimerkkinä mm. DNA:n Elämä on-mainokset ja nyt telkussa vilahtelevat "vai missä se nyt oli"-mainokset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2008 - 16:47

meidän äiti tekee teidän äitien ruoat, se mainos nauratta vieläkin se vaan oli niin hyvä. eli saarioisten mainos. ja ne ensimmäiset onmpa kallisata ja elämä on mainokset oli hyviä, sitten nekin meni överiksi loppua kohti. tää on jo pientä dementian poikasta ko niit hyvii mainoksii ois enemmänki jos vaan tähän hätään muistais ne viel. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2008 - 21:59

se kun se mummeli laittaa kuulolaitteen paikalleen, jota ennen sanoo kuullostaapa hyvältä... kaipa se mainosti jotain näkkärii tms..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 07:46

Pauligin Presidentti kahvimainossarja, jossa esiintyy käden taitajia, alansa huippuja. On kestänyt monia toistoja tulematta vastenmieliseksi niinkuin monelle muulle on käynyt.