Arvaattekko nautiikoko elämää elämästä tällä hetkellä liisukka elämästään??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2010 - 16:25

Niin minutkin kun sinutkin on kohtalo laittanut kulkemaan tätä elämänhetkeä, ei pidä yllättyä sattumuksista ja kohtaamisista, sillä elämä on meidän kaikkien yhteinen matka, mihin sitten olemmekaan menossa...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2010 - 00:58

Toivon kaikkea hyvää sinulle, ja iloakin arjen keskelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 01:18

Arvaan, nauttii!
Hyvää kesää kaiken pyörityksen keskellä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 08:13

Elämästään joko nauttii tai sitten ei. Sinä taidat nauttia .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 08:14

Naatitaan, naatitaan...ennen kuin.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 08:51

nauti vain ... ja kerää voimia , kyllä olet nautintosi ansainut ... hyvää kesää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 09:24

Kyllä uskoisin sinun nauttivan vaikka,onhan sinulla ollut paljon huolia,mistä olet täällä kertonut.Toivottavasti aika haavat parantaa.Elää pitäs kuitenkin niin et nauttis jokaisesta päivästä kun täällä on.Vaikka ei se aina niin helppoa ole sen tiedän itsekkin.Voimia sinulle ja jaksamista arjen keskellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 11:18

Nautinto onkin siinä että ymmärtää elämän pieniä asioita .Sitten vasta nauttii.Ihania uinti hetkiä.Otetaan ilolla vastaan joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 17:49

Toivottavasti nautit!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 20:29

Meillä jokaisella on taatusti päiviä, jotka taatusti vaihtaisi pois.
Mutta totta varmaan, elämälläsi on ollut suunta. Elämä kulkee tähdestä tähteen, perheen tapahtumisista toiseen. Sinulla on varmasti tarpeeksi muistoja jaettavaksi toiselle. Elämäsi on kuitenkin omasi. Tärkeintä ihmisen elämässä saattaa olla se, että häntä tarvitaan. Joku jossakin tarvitsee.
Nauti siitä, että elämälläsi on tarkoitus, päivilläsi sisältö, sinulla on joku merkitys ja ystävyydellä yhteys.
Meillä on lupa nauttia elämän pienistä hetkistä, usein nautinnon hetket tunnistaa vasta jälkeenpäin.
Se soi usein surullisissa tangon sävelmissä. Yhdessä eteenpäin, rohkeasti vain!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 22:43

Arvata ei tuota kukaan voi,
mikähän hyvän mielen toi.

Elämässä iloa monta,
taitaa olla verratonta.

Kukahan meille lahjat nuo antaa,
matkallamme kohti taivaanrantaa.

Iloitkaamme tässä elämässä,
murheet ne lienee väistymässä.

Kohta varmaan yö jo voittaa,
uusi aamu meillekin koitaa.

Kesän jatkoja toivotelee pappa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 22:26

Kysymyksestä päätellen taitaa liisukka nauttia nyt täysin rinnoin ja avoimin sydämin. Niin sitä pitää, elämä on tehty elämistä varten katsomallaan tavalla ja oikeutetusti.