Musiikista puheenollen, aiotko osallistua 22 - 25.7. 2010 hengellisen musiikin festivaaleille?

Keuruun Iso-Kirjan hengellisen musiikin festivaali järjestetään siis 22 -25.7-2010.
Festivaali kutsuu säveltaiteen ystäviä kokoontumaan yhteen.
Suomea on sanottu festivaalien luvatuksi maaksi, joukkoon on onneksi tuotu yksi tälläinenkin musiikinlaji kuunneltavaksi. Itse aion osallistua, mikäli yläkerran isäntä voimia antaa.
Helteet ovat toimineett raskaasti jaksamiseni suhteen. Pää kestäisi, mutta sydän ei.

Avainsanat: iso-kirjan musiikkifestivaali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2010 - 01:00

Saattaisin hyvinkin lähteä, Papitin ja sinun seuranasi. Mutta nyt kesä on ollut lentoa, ja kiirusta.

Kysyjän kommentti

Kiva kun on porukassa senkin musiikilajin harrastajia. Mennään joskus, eiks vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2010 - 00:20

Saattaisin lähteäkin, mutta aika ei taida antaa myöten.
Täytyisi oppia sanomaan ei, mutta miksi se on niin vaikeaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 02:50

Yhtyisin mielelläni teidän porukkaan...justus ja papiti..Kuka keksi meille kesä-
pippalot??Koko napsun porukalle..Olisi varmaan hauskaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 08:49

Ei, ei kiinnosta missään määrin, ollaan silloin ihan muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 16:22

Taitaapi minulta nämäkin jäädä väliin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 17:50

En osallistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 22:24

Ei kuulu minun pirtaani tuollaiset. Varmasti ovat kuitenkin antoisia sellaisille jotka pitävät hengellisestä musiikista.