Sovittaisko napsuystävät, että meistä ei sitten kukaan huku tänä kesänä? On noita hukkumistapauksia jo ihan liikaa yhdelle kesälle

Eniten surettaa nuo hukkuneet lapset ja nuoret.

Avainsanat: hukkumiskuolemat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2010 - 23:35

tämä puupää on pysynyt pinnalla jo niin monta suvea että eiköhän tässä vielä yksi menisi, eli koitan parhaani

(yhden kännikalan olen jo tänä kesänä joutunut onkimaan ylös ettei menisi noi meidän tilastot ihan hurjiksi)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2010 - 19:55

Juu ei hukuta, hyvä neuvo..
Luin juuri että Puola teki viikonloppuna ennätyksen 52 hukkui!
Ja hetki sitten hukkui taas alle 5 vuotias...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 20:58

sovitaan vaan .kyllä on tippa silmässä ,kun lukee noita surullisia kuoleman tapauksia ...todella surullista ...viikonlopulakin hukkuneita 11 ja toitasataa kuollutta on jo tähän mennessä ,jotta pidetään huolta itsestämme sekä siitä kaverista joka on mukanamme niin merellä ,kuin maassakin ...eikös ...vain..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 23:27

Kättä päälle siinä asiassa , mutta joskus se on niin, että minä päätän,mutta Jumala säätää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 00:32

Sopii.
Maltti on valttia myös liikenteessä, jossa noutaja on vieraillut näilläkin tienoilla liian tiheään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 01:08

Sovitaan rakkaat ystävät näin! Hukkumisia on ollut aivan liikaa tälle kesälle. Aivan liikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 08:21

Sovittu. Koetan olla menemättä järveen ilman järkeä. Lapin joista en sitten tiedä...yleensä kullanhuuhdonnassa ei kai hukkuneita ole tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 09:32

Sovitaan niin kun pyydät.Mutta ikävää kuultavaa uutisissakin kun on nuoria hukkunut ja lapsia myös.Ei kannattas syvälle mennä uimaan jos ei ole hyvää uimataitoa.Ja uida aina rannan suuntaan.Mutta aina ei tiedä mikä hukkumisen aiheuttaa.Kuuma kesä saa enempi hukkumisia aikaan ehkä ei tiedetä kunnolla omaa uima taitoa.lapsia on aina pidettävä rannalla niin että eivät häviä näkyvistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 11:42

Oikein paljon kun on väkeä uimassa .Niin äkkiä hukkuakkin voi.Eikä kukaan huomaa edes vavojat.
Lupaan olla hukkumatta jos se minusta itsestäni on kiinni.SE ei vaan aina mene niin.Se on niitä surullisempia kun lapset hukkuu kesäloma reissuilla.Tässä meidän naapurissa yhtenä kesäaamuna 6 aikoihin, hukkui lampeen, justiin käveleen oppinut lapsi.Muut nukkui kun lapsi lähti yksin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 19:51

Näin sovitaan. En käy muutenkaan järvessä uimassa enkä tykkää moottoriveneen kyydistäkään, vaikka niitä kaksin kappalein tuossa rannassa on. Joskus soutelen rantoja pitkin tai meloskelen kanootilla ja silloin on pelastusliivit päällä. Jälkikasvun kanssa saa aina pelätä vaikka kuinka varoittelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 22:17

Ei aivoja narikkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 20:12

Sovittu, eikä oikeastaan ole pelkoakaan, minua ei nimittäin saa noin kylmiin vesiin sitten kirveelläkään. Turhia ja surullisia tapauksia on todellakin ollut aivan liian monta.