Olen teinilasteni kanssa lähdössä nyt heinäkuun lopulla shoppailumatkalle Tallinnaan. Onko siellä halpaa ostospaikkaa???

Tiedän pari kertaa Tallinnassa käyneenä siellä ostoskeskuksia olevan runsaasti, mutta ne, joissa olen käynyt, eivät olleet erityisen halpoja. Olisiko jossain vähän syrjemmässä jotain halvempaa paikkaa, josta teinitkin saattaisivat löytää mieluisaa ostettavaa?

Avainsanat: viro tallinna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2010 - 18:21

Itse olen käynyt Tallinnassa viimeksi noin vuosi sitten. Sataman vieressä olevat kauppakeskukset ottavat turistilisän.

Tuttavani oli paikallisessa yliopistossa opiskelemassa ja kertoi, että perheen kanssa lomaillessa ajoivat taksilla yliopistolle ja kävelivät sitten satamaan takaisin. Matkan varrella edullisia ostospaikkoja kuulema. Vaatteet olivat kivannäköisiä eikä hinnalla pilattuja. Tinkiminenkään ei ole kiellettyä.

Kysyjän kommentti

Kiitos! Kokeillaan tätä taktiikkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2010 - 14:56

tämän linkin takaa löytyy Tallinnan ostopaikkoja ym. tietoa:
www.viroinfo.com/index.php?s...at=showall

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 18:52

Sadamarket ja Merekeskus ovat lähellä satamaa ja niistä löytyy edullistakin ostettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 20:00

Tuutikki sanoikin jo nuo kaksi paikkaa..
Mutta viimeksi kun olen ollut Tallinnassa eivät olleet EU:ssa joten hinnat ovat saattaneet muuttua...
Itse pidän Tallinnaa kalliina paikkana jos puhutaan vaatteista ja muista tuliaisista, pidän Tukholmaa todella paljon halvempana..
Ruoka siellä oli halpaa, ja viinasta ja tupakasta puhumattakaan mutta muut olivat mielestäni hintavia...
Itse kerään pyöreitä lasipainoja ja siellä niitä myytiin 10€ alkaen kun Tukholmasta olen nuo ostanut 2.50€ alkaen ja olivat vielä siellä hienompiakin mutta en salli itseni ostaa kuin vain yhden joka matkalta muuten tuo kerääminen menee työksi..
Ja vaatteet ovat Tallinnassa usein että joutuu vahvistamaan saumat uudelleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 20:04

Onhan siellä huomattavasti halvempaa joissakin kaupoissa. Itse olen aina käynyt siinä Sadamarketissa sekä Merekeskuksessa. Mutta vanhasta kaupungista saattaa löytää pikkuputiikkeja josta voi löytää todella edullisestikin.