Joko on matot pesty tänä kesänä? Minun mieheni pesi eilen suurimman osan matoistani tänään kait sitten jatkaa jos sää sallii.Pesi

ne painepesurilla.

Avainsanat: mattojen pesu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2010 - 13:57

Painepesurilla kesäkuun puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2010 - 10:39

Viime kesänä pesin kaikki matot painepesurilla. Vielä on paljon puhtaita jäljellä. Olisi hyvät ilmat pestä, mutta kun en ole kotona, vaan Hangossa. Ihana 9 päivän ikäinen nyytti olkapäillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 11:22

On matot pesty, minä en itse, mutta "rakas pikkusiskoni" pesi ne mitä pestävää on.
WC.n mattoa saan pestä suihkutuolilla joka viikko,kun on niin vaalea.
Kipaise ja vie miehellesi pyykkikaffeet, on hän väärtti. Kyllä minunkin mieheni oli mattopyykillä
myös aikoinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 11:33

Minä pesin alkukesästä heti tossa purolla.Sitten tuli kunnon kesä flunssa. Ei ollut yhtään kylmää vesi silloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 12:01

Vasta yksi pesty!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 13:27

Voi nykyään pesetän mattoni pari kertaa vuodessa...
Mutta lapsuudesta muistan mattolaiturit täällä Turussakin oli jokunen..Mikä mäntysuovan tuoksu, siihen laiturissa olevaan tynnyriin isäkin minut laitti ja sain pestä joskus eteisen pikkumattoa, mutta taisi silloin jokunen upota veteen ei isäni kaikkia niitä kiinni saanut..
Siellä aidalla mattoja monimäärin roikkumassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 14:21

jo eka helteiden aikaan ennen jussia, mutta nyt isäntä pesee keittiön matot jotka noi kissapojat töhri,kun kalaa söivät ...heitin kun pitää raahata ne kalat matonpäälle ja syödä puputtaa ne niin ,et joka palasta jää jotain matolle , nyt alkaa pojilla koulutus ...ei kalaa ,jos sitä ei syödä omassa ruokapaikassa ...nih... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 18:46

Osa pesty ja osa vielä odottaa pesua. Yksi kesän kohokohdista on päästä mattopyykille antaa Mäntysuovan tuoksua. Hieno keksintö oli laittaa matonpesupaikalle sellainen mankeli, jolla saa isoistakin matoista puristettua enimmät vedet pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 21:17

Ei ole vielä pesty yhtään mattoa,mutta pestään,kun keretään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 21:53

En ole pessyt, eikä ole aikomustakaan pestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 01:20

En ole tälle kesälle vielä pesaissut, mutta edessä on tuo pakollinen jokakesäinen työsarka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 18:32

On pesty kertaalleen keväällä. Voi olla, että eteisen matto saa vielä pesun syksymmälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 20:02

Kaikki yksi on pesty järvessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 17:06

ei vielä ensimmäistäkään, eikä ole edes aikomustakaan ...