Mikä sää on paikkakunnallasi?

Lappenrannassa sataa vettä ihanasti pitkän paahteen jälkeen,mutta olo on kuin sademetsässä,mittari näyttää + 19C ja sisällä on lämmintä + 27C.On hyvä,että välillä sataa ja on pilvessä.Nyt luonto ja minä nautimme.

Avainsanat: sataa sataa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2010 - 09:32

pilvetön taivas, eikä vielä liian hikistä. tuuli löyhytteli mukavasti kun Fiinan kanssa lenkin heitin.
virallinen tieto täällä: freemeteo.com/default.asp?la...&pid=1

Kysyjän kommentti

Mie melkein inhoon jo aurinkoa,kun se on niin säälimätön.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2010 - 08:56

hieno kesäsää, aurinko paistaa ja parissakymmenessä lämpötila, helleraja saavutetaan tänäänkin arvelisin

www.fmi.fi/saa/paikalli.html...e=Helsinki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 09:36

Mouhijärvi:Sininen,pilvetön taivas.20astetta+

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 09:38

Täällä jämsänkoskella on aurinkoinen ja sininen taivas ei pilviä näy.Lämmintä 21.6 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 11:13

Jämsänkosken naapurissa Keuruulla on tällä kellonlyömällä auringossa asteita 45, joten ei vertailukelpoinen. Ei tietoakaan sateesta, mutta eilen illalla heitti pienen kuuron.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 11:36

Kanta-Häme illalla tuli ihanasti vettä ja lämmintä oli. Nyt tänään heti aurinkoista ja lämmintä.Sama sisällä ja ulkona 27+Heinät vielä kosteita eileisestä sateesta ,tekipä kasveille hyvää.Ei ukkostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 13:38

Nyt on hieman viileämpää vaikka onkin lämmintä kaunis ilma ja kiva ulkoilla tuolla säällä...
Sisäilmakin ei ole niin tukala...
Vedestä ei tietoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 14:26

sisällä 22 + ja ulkona varjossa 25.4 jotta helleraja taaskin meni rikki .. tuulee kylläkin ja muutama pivenhattarakin näyttää olevan ...klon ollessa 14.26 .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 15:37

Kesäinen ilma mutta tuskanen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 18:51

Aurinkoinen ja helteinen kesäpäivä Keski-Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 21:52

Ei ole tullut ukkosta, eikä sadetta täällä mökillä neljään viikkoon. Hellelukemia on pitänyt koko ajan. Pari kertaa on ollut aurinko piilossa muutaman tunnin. Ollaan sellaisessa paikassa, jonka sateiset ilmat yleensä kiertävät. Harmi on sekin kun joutuu aina kasteluhommia tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 01:21

Hyvin lämmin, mutta tuulinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 20:02

Tuolloin oli kaunis ja helteinen päivä. Ainakin autossa tarkeni, koko matkan aikana ei näkynyt pisaraakaan vettä ilmassa.