Facebookkarin "must"!

www.facebook.com/group.php?g...amp;v=wall
Liity tähän fb:n parhaaseen ryhmään.
Mitenköhän kaveri aikoo rahat hankkia? Toivottavasti onnistuu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2010 - 20:11

Olen tässä ryhmässä ja kyllä se onnistuu varmasti....:).Joillakin on ylimääräistä rahaa ja on fiksua,että joku kykenee laittamaan niitä hyvään eikä turhaan ylellisyyteen....Olen oman panokseni jo laittanutkin vaikkei nyt sitä paalua niin mahottomasti olekaan.Oikeastihan yhteiskunnan nuo pitäisi hoitaa mutta kun taitaa olla nuo elintasopakolaiset listan kärjessä avustusjutuissa ja se kyllä ainakin minua kyrsii...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2010 - 20:50

Totta kai siihen piti liittyä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2010 - 21:10

Siis ihmettelen,mikä on SE idea,klikataanko vaan "tykkään" ja kaveri kerää rahaa jostain 31.12.2010 mennessä tykkääjien lukumäärän mukaan,sitä ennen julkaisee jonkun tilin...ihan hyvä asia,mutta miten se toteutetaan käytännössä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2010 - 21:56

mukana ollaan ja nyt jään mielenkiinnolla ootteleen ,et mitä hän saa kerätyksi....toivon ,et summa ois suuri ,jolla sais apua syäpä lapsille....kuitenkin niin,että siitä sumasta menis ainakin yhdeksänkymentäyhdeksän % sinne minne hän sen on luvannutkin menevän........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 06:59

Kerrankin joku todella asiallinen ja järkevä ryhmä. Liityin heti, kun huomasin sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 09:46

Olisin mennyt mutta arvelutti,miten se tulee toimimaan rahojen keräämisen suhteen.Jätin vielä liittymättä ryhmään.Vaikka tiedän että asia on lasten hyväksi.Eli että olin epävarma tästä ryhmästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 19:36

Kyllä minäkin kääntelin ja vääntelin facebookin juttua, mutta ei se minulle selvinnyt.
Mistä on kysymys, kerääkö joku rahaa lasten sairauksille vai miten se olisi.
Olen aika varovainen tarttumaan näihin, kun mummoparkaa on niin paljon varoteltu kaikista rahankeräys- ja muista jutuista. epävarma olen minäkin tästä ryhmästä. On niin paljon ollut näitä filunkijuttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 21:42

Homma hoidettu. Kiitos vinkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 01:24

Kiitos, oli aivan asiallinen ryhmä ja liityin joukon jatkoksi hyvän asian vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 19:59

Kyllä olen tuossakin vastarannan kiiski.