oletko jo tähän sivustoon tutustunut?

Näin vältät ruuhkat matkareittilläsi – uudessa palvelussa näet etukäteen liikennetilanteen, onnettomuudet ja kelikamerat.Nyt voi liikennettä seurata reaaliajassa. Samalla voi vertailla autojen polttoainekulutusta ja päästöjä.

www.automerkit.fi/liikenne/e...usivu.html

Avainsanat: autoilu liikenne kelikamerat bensankulutus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2010 - 10:56

Tehokkaan oloinen sivusto;kiitos vinkistä,pistetty korvan taakse.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2010 - 09:57

Sepä oli uus ja mukava sivusto. Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2010 - 10:31

Kiitos Palisanteri, laitampa muistikirjaani ja annan autoileville sukulaisilleni.
He ajavat pitkiä matkoja etelä-, ja itäsuomeen.
On kiva saada tietoa, vaikka minulla ei autoa olekaan enään, mutta usein istun siinä
pelkääjän paikalla. On jotain uutta tarjottavaa "matkaevääksi" heille.
Sinulta saa aina kivoja vihjeitä tarpellisiin asioihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2010 - 13:07

Kiitoksia palisanteri, hyvä vinkki, lisäsin heti Kirjamerkkeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2010 - 15:00

Kyllä olen tutustunut jo ajat sitten, mutta jättänyt omaan arvoonsa kun ei tunne autoani 1995 toyoa ja ei sano sitakään voinko siinä käyttää sitä uutta E10 bensiiniä.
Olen pitänyt jo 70-luvun alusta kirjaa autoilun kuluistani ja tiedän mitä maksaa ilman nesteen sivujakin.

Päästöt on suoraan verrannollisia polttoaineen kulutukseen. Kyllä panssarivaunut saastuttaa eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2010 - 22:06

linki on talennettu , mut sen verran kun sitä katselin niin kovasti pömppas mainoksia ruutuun ...mut poikkean sekkaan sitä uudemman kerran ,kun reissuun taas lähdemme ...kiitokset linkistä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 21:29

Ei hassumpaa katsella. Eihän minulla mihinkään kiire ole ja pyrin matkustamaan ruuhka-aikojen ulkopuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 17:24

Olipas hyvä sivusto, kiitos vinkist.ä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 19:56

En ole tutustunut. Liikun harvemmin itse ruuhka-aikoina tien päällä. Mutta varmasti todella hyvä sivusto loma- ja työmatkalaisten käyttöön.