Oletteko löytäneet/kuunnelleet tänä kesänä Lomaradiota?

Ite löysin tään kanavan (normaalisti kuuntelen Iskelmäradiota) vasta näin viimeisellä lomaviikolla ja haluan jakaa sen myös teille, jos ette ole huomanneet sitä. Tulee niin ihanaista kesäillan tanssittavaa kotimaista musiikkia. Kokeilkaa edes ja kertokaapa kommentteja. Ihana istua pihassa ja kuunnella Lomaradioo, on kuin ois järven rannalla, mökillä kun sitä kuuntelee:)

Lisätty: 17.07.2010 - 18:42

www.lomaradio.fi/

Avainsanat: tanssimusiikki uusi radiokanava? lomaradio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2010 - 19:58

Kiitos vihjeestä, hyvät vihjeet ovat aina tervetulleita.
Kokeilin, mutta en saanut juttua toimimaan, ohjeissa sanotaankin, että se ei kuulu joka paikassa.
samoin täällä Keuruulla Järviradio kuuluu toisin paikoin, mutta itsellänikään ei ja hyvin
monella ei esim. asunnossa, muta autossa vaikka olisi kodin pihamaalla. Netissä kuuluu kyllä.

Kysyjän kommentti

toivottavasti vielä kuuluu sullekin tuo Lomaradio, vaik vaan syyskuun loppuun tosiaan lupasivatten soitella sitä...
ja kiitokset vastanneille, mukavaa kesänjatkoa toivotellen kaikille:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2010 - 21:56

Tuo meillä on soinut nelisen viikkoa. Huomen illalla kun taas jään yksin mökille, niin YLE:n Suomi alkaa taas kuulua aamusta iltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 07:11

En ole kuullutkaan ennen Lomaradiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 13:39

Kiitos vinkistä, pitääpi metsästää tuo!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 17:25

Kiitos vinkistä, viritänpä radioni kanavalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 19:53

En ole osannut etsiä tuollaista kanavaa, kiitos vinkistä. Minäkin olen kuunnellut Iskelmää ihan kyllästymiseen asti, olisi kiva kuunnella vaihteeksi jotain muuta.