Ilmastointilaite kiinnostaa nyt enemmän kuin seksi, onko näin ?

näin ainakin väittävät asiaa tutkineet

www.digitoday.fi/bisnes/2010...0109891/66

Avainsanat: ilmastointilaite seksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2010 - 07:58

Kyl` mää miähen kaa mialuimmin ko ilimastointilaitteen....tukka sotkeutuu.

Kysyjän kommentti

no mä en nyt niin niistä miehistä piittaa, mutta hyvin pärjäilen ilman noita ilmastointejakin, joten ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2010 - 23:28

Kyllä seksikin kiinnostaisi vaikka kylmässä suihkussa. Mutta kun www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/34412

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2010 - 09:16

Minä olen tuon mieheni kanssa ollut pitkässä suhteessa, 5 vuoden päästä 40 vuotta tulee täyteen. Minä sen ilmastoinnin ottaisin mielelläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2010 - 10:05

nyt on ropelleita ym viilintimiä joka paikassa ,jot en kyl tuost ukkokulastakaan luopuis ...ja sitä vaihtais mihinkään viilentimeen ,jos vain kaks ois tarjolla.... mut nyt on hyvä ,kun on molemmat :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2010 - 10:48

meikkä on ihan neitseellinen googlen suhteen,mutta onneksi saa läpivedon,yölläkin oli hyvä nukkua ja pitkään(huomenta kaikille)mutta uutisissa kertoneet ilmastointilaitteita jonotelleeesta hiukan agressiivisesta porukasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2010 - 16:51

Onko näin? En ole huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2010 - 18:48

Kyllä maar; mua seksi enemmän kiinnostaa kun tollainen laite.Eikä oo välii; vaik tukka sotkeenttuu.
Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.Hyvä mies on sentään ihana kapistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2010 - 22:01

Ilmassa ilmastoidussa lentokoneessa ja kymppikerhossa on kaikki kohdallaan. Muuten saisi ilmastointilaite jäädä käyttämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2010 - 09:29

Ilmalämpöpumpulla saa onneksi viilennystä, jos meinaa meno yltyä liian kuumaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 13:35

Taitaapi kaartua tuohon tuulettimen puolelle mielipiteeni, muutenkin on niin nihkee olo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 17:58

tuskimpa.....
kun kunnolla köyrii / lempii / napsauttaa - huoneilma tuntuu huomattavasti viileämmältä kuin aloittaessa.
eli hanki kunnon huohotushiki pintaan - onhan kaikki pahuksen tuulettimet kaupoista loppu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 17:29

Jeps, näin on.