Meillä jähtyi, kuis teillä? Saiko kukaan kuumetautia liiallisesta auringossa olosta?

Avainsanat: kuulumisia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2010 - 19:08

Nyt mittari näyttä tähä aikaan 29 astetta. Herättelen henkiin Topless-tyttö kulttuuria, olut tarjotin vain puuttuu. On se Korkeimman kiitos, että muistan sen verran, että en ulos lähde näissä vetimissä.
On vain "pikku" vain muistanko oikein ovatko "pikku" alkkarit, vain onko koko jo kasvanut isommaksi.
Yksin olen, niin ei haittaa, vaikka rintani eivät olekaan pumpattu silikonilla komeaksi, mutta ole ylpeä
niistäkin, sillä 3 lastani ovat saaneet ensimmäisen eliksiirinsä niistä.
Rupsahdan rauhassa ja odotettelen jo suoraan sanoen vähän viileäpää.

Lisätty: 16.07.2010 - 19:13

ei onneksi kuumetta ole tullut, joskus otin Lauttasaaressa meren äärellä aurinkoa kalliolla ja seuraavana päivänä olin kuumeesa , ei duuniin ollut asiaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2010 - 15:46

Aamupäivällä oli inhimilliset +20, mutta nyt mittari on taas +28...kosteaa ja kuumaa. Aurinko paistaa, mutta enempi olen varjossa ollut. Siivouspäivä ja kakunkin juuri leivoin. Kypsymistä tässä venttaan ja sitten siirryn tuonne rannan puolelle saunan lämmitykseen. Pitänee kopaista hieman sitä 13. lähdettäkin, kun niin niveliä kolottaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 16:59

siinä se on karvanverran alle komekymppiä

eihän lämmin luita riko eikä muitakaan murheita ole aiheuttanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 17:58

tulin tuolta vilvoitavien merituulten luota kotiin ja näyttäis olevan siinä 28+ jotta taas tarkenee ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 20:12

Nuorempana saatoin saada kuumetta aurinkoisella ilmalla.Mutta nyt tulee rätti väsy ja kaamee hiki joka puolelle.Täytyy kuivaa paidanhelmaan.Ei hirveesti tarvii tehdä kun neste lentää ulospäin.Olimme uimassa keskipäivällä 2h.Oli ihanaa .Mutta sen jäkkeen otamme unet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 21:51

Liika kuuma ees ottaa aurinkoa/rusketusta, varjossa istunu.. maanantaina töihin ja ihmettelee varmaan missä kalkkikaivoksessa oon lomani viettäny:) Kuumetta ei mut kyllä on ollu uupunu olo, nyt hiukka viilentynyt (+26), joten jaksoin istuttaa kaheksan kukkaa ja vähän perata kukkapenkkejä, joka hommeli ois pitäny jo aikaa sit tehä..näin vie puhdit helle... kumpikaan ääripää ei oo mielestäin hyvä talvella -30 ja kesällä +30;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2010 - 20:19

Viime yö oli viileämpi.Hyvä nukkua ulkona.Olen vältellyt aurinkoa sillä iho palaa helposti ja auringopistos kuumeineen ym ai ole kovin miellyttävää helteellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2010 - 21:18

Eilen tuli auringossa oltua ja vaikka olin kokonaan saman auringon alla, niin eikö tuo vain polttanut minun vasemman käsivarteni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 11:10

Enpä ole paljoa auringon alla oleillut, on niin kuuma. Mutta varjossa viihdyn oikein mainiosti, ikkunat sisällä auki ja tuulettimet pörräävät. Siis ihan sopivat kelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 21:24

Hellettä pukkasi ja runsaasti. Turun keskustassa kuulemma satoi ja ukkosti. Varjopaikkaa haettiin ja kylmiä juomia nautittiin.