Uteliaisuus on yksi perusominaisuuksistani ja sempä vuoksi kysäisen Sinulta, onko Sinulla paljon sisaruksia?

Oletko ollut kaiken hemmottelun keskipiste, siis nuorin vai vanhin sisarus, jolle ainakin peräänkatsojan taakkaa on kertynyt. Oletko vielä paljon heihin yhteydessä ja mikä on ja ollut
sisarussuhteessa parasta?
Minä olen vanhin, sitten 3 vuoden välein tuli veli ja vielä sisko. On ollut vanhimman lapsen osa, en tiedä oliko taakka, tuntui joskus siltä.
Neito iässä sen huomasi, minulla oli pitkä musta rippileninki ja permanenttiä en saanut
ennenkuin oli naimalupa saatu. Siskollani 6 vuotta nuorempi, oli lyhyt valkoinen puku ja tottakai kiharat kruununa. Suhteeni ovat erittäin rakkaat siskooni ja veljeänikin odottelen nyt
mansikkakakun kera kahville.Kerro mitä haluat julkituoda.

Avainsanat: sisarussuhteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2010 - 15:51

Minulla on kaksi sisarpuolta ja yksi velipuoli...meillä siis sama äiti, mutta eri isä. Sitten on vielä yksi velipuoli ja meillä hänen kanssaan on sama isä. Menikö vaikeaksi? Tämän jälkimmäisen veljen kanssa pidämme yhteyttä silloin tällöin, kun olemme toisemme löytäneet vasta 5 vuotta sitten. Muiden sisarpuolten kanssa emme pidä säännöllistä yhteyttä koska olemme kasvaneet niin kaukana toisistamme.

Kysyjän kommentti

Kiitos Mariaana, kyllä "kärryillä" pysyin sisarustesi kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2010 - 15:12

Minulla on muutama, ja välit ovat lämpimät. Yhteydessä olemme lähes päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 17:55

vanhin viidestä sisaruksesta olen ja kolme on veljeä sekä yksi sisko ...just kotiuduin super hauskasta sisarus tapaamisesta ....paljon näemme,kun asumme mutamankymmenen kilsan välein ... niin ja meillä on oikein hyvät ja rakkaat välit kaikkien sisarusten kesken .... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 22:10

Olen esikoinen ja kuopus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2010 - 16:34

Keskimmäinen kolmesta sisaruksesta ja tunnen tulleeni hyvin kohdelluksi. Hyvät välit sekä veljeen, että siskoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2010 - 20:07

Siskoja ei ole ja olen itseni veli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2010 - 12:13

Sisaruksia ei ole mutta yksi viiden serkun katras on minulle aina ollut kuin sisaret ja veljet. Yhteyksissä ollaan vaikka muutamiin on pitkä välimatka.

Lähteet:
uteliaisuus???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2010 - 21:16

2 pikkuveljeä on mulla...
minä vanhin, seuraava veli 8 vuotta minua nuorempi ja taas seuraava tuli taas 8 vuotta myhemmin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 07:16

Kaksi isoveljeä.