Eräät onnelliset julkkikset menevät tänään naimisiin, mutta mikä on "naimakaupan" jälkeen toiseksi paras kauppa?

Eräs päivän uutinen kertoo siitä.

Lisätty: 16.07.2010 - 15:27

Taisi ne julkkishäät olla huomenna...mutta maakellarista on todellakin kysymys. Meilläkään ei ole sellaista, mutta mieli tekisi.

Avainsanat: kauppa paras

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2010 - 09:57

maakellari

ainakin tämän artikkelin mukaan :

yle.fi/alueet/satakunta/2010...origin=rss

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2010 - 08:18

Julkikset on Virpi ja Jarri ,Vanajanlinnassa. Siellähän se Kimikin meni Jenninsä kanssa. Taas on urkkijoita pellot ja metsiköt täynnä.
Mutta kysyit tuosta paremmasta kaupasta.Itse pidän noita jo tosi hyvinä kun on varakkaista kysymys.
Taitaa tulla uudelleen nuo vanhanajan Maakellarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 09:27

Riippuen vähän mistä päin asiaa katsoo, vaikka lehmänkauppa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 11:15

Naimakaupankäynti ja lehmänkaupat... olisko tuossa pari samankalytaista kauppaa...
Uskon että tuo pariskunta ovat rakastuneita mutta toki kauppa tulee mukaan avioehdon muodossa niinkuin kaikilla järkevillä ihmisillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 12:10

Viinakauppa! Sieltä saa lohtua murheeseen moni?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 12:21

Olisiko Virpi ja Jari lapsirakkaita, joten ehdotan kätkytkaupaa seuraavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 12:26

näitä naimisasioita en tiedä,luin nyt vastauksista,mutta vispilänkauppa olisis mun vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 13:47

Kytkykauppa. Ensin naimakauppa ja sitten pukataan lehtiin kaikenlaista onnellista juttua hyvään hintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 07:27

Vispilänkauppa