nyt kaikki asialla!

www.az-news.org/fi/?c=cfi&am...AAAAAAAAA= eli onko kukaan perehtynyt tuohon,, tuntuu aika hurjalta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 22:05

silloin kun joku tuntuu liian hyvältä ollakseen totta se yleensä sitä ei olekkaan ....

(en ole lähemmin tutustunut tähän tapaukseen)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 22:59

Googlaa ihmeessä Surveys4Checks
- löytyy kaikenlaista varoittavaa / epäilyttävää.

Yrittävät ainakin kovasti saada rahojasi ja turhan paljon tietojasi
Liittyminen maksaisi:
Regular Price: $99.99
Coupon Price:$49.99!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 07:40

Minustakin kuulostaa liian hyvälle. Yleensä tällaisissa jutuissa on aina jotakin mätää. En ole pessimisti, mutta...ainakaan suin päin ei kannata rynnätä mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 07:58

Taitaa olla muunnettu ketjukirje!
translate.google.com/transla...soft:en-US

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 08:43

Hyvähän se olisi jos nuoret saisivat elääkseen rahaa tekemällä jotain.Kaikki vaikuttaa ihmisen elämässä. Toisia onni potkii ja toisia ei ollenkaan. Itse siihenkin vaikutamme ainakin osittain.Hyvä olla positiivinen muuten niitä henkireikiä ei löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 11:02

öööö voisi osallistua ja rapoortoida napsulaisille kokemuksista,niinkuin pioneeri tai kaukopartiomies asialla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 12:00

En vahingossakaan erehdy napsauttmaan itseäni sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 18:32

aikas varovainen olen tuollaisten asioiden suhteen... en varmaankaan uskaltaisi , mutta , jos pattet olet rohkea niin siitä vaan....nyt jään ootelemaan kuulumisia ja sitten vasta harkitsen joskos uskaltaisin moiseen mukaan .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2010 - 21:51

Nää on varmaan näitä kun on varoitettu!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 07:50

Tuollaisesta on paras pysyä erossa.