Muistaisko kukaan kipaletta, josta en nyt tällä hetkellä muista muuta kuin: "tää ihana sade", muistaakseni mieslaulaja?

Kiitos taas jo etukäteen te tietävät napsulaiset:) haluisin sitä kuunnella nyt kun vihdosta viimein alko tääl meilläkin päin sataan....

Lisätty: 15.07.2010 - 19:27

Kiitos valperi, mut kuuntelin, eikä se oo toi, voooiih... muistaakseni jo vanhakin kipale (edu kettunen, tms) ja rytmitetty just niin, ettei mieleen jää muuta kuin (pahus kun ei voi laulaa, mut te ootte siit kyl kiitollisii), rytmitettynä siis: täää ihana sade, jne...

Lisätty: 15.07.2010 - 20:31

no hyvää päivääääää ja anteeks kauheesti teitin vaivannäkö ja lopettakaa jo se ettiminen.....
koska ilmeisesti oon ootellu niin kauhiasti sadetta ja helle porottanu päähän, jotta muistin ton vimpan sanan väärin; sade, se kipale onkin Ihana valo....sori, mut jos tään kuuntelette, täs heltees, niin laittakaa ton valo-sanan kohdalle sana "sade", niin sit virkistää, heh..no huh mua ja sori ja kiitos:D
www.youtube.com/watch?v=XGkNbcS5PTA

Avainsanat: tää ihana sade mieslaulajan nimi kipaleen nimi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 19:04

tää taitaa olla vaan sinne päin, mutta laitanpa sittenkin (Antti Tuisku - ADHD )

Tyhjää espaa kävelen,
kesäsade kohta alkaa
Jos nään tutun ihmisen,
pakoon lähden juoksujalkaa

www.youtube.com/watch?v=bIwv4FLRJ8s

Kysyjän kommentti

Yritys Valperi sulla hyvä 10, näillä mun vajavaisilla ja väärillä tiedoillani kysymyksessäni, joten siks paras ja anteeks töppäilyni/muistini;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 19:57

Mä oon etsinyt sitä myös ja törmännyt ainoastaan tuohon Antti Tuiskun kappaleeseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 12:05

Jonin13: tuo on hieno kipale kuin myös saman esittäjän "ihana ilta".