Herkistääkö teitä ystävät, tämä lämmin.

Mulle on tapahtunut jotain.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 14:38

kun on lämmin sää
ei muuta nää
kuin hikikarpalot
nuo himokkaat
juoksevat sinne ja
juokseva tänne
on ihan kiihkona
vaan viime viikkona
sitä vain istui
ja odotti
lämmintä säätä
ja hellettä
mitä nyt näät

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 15:31

Ei herkistä mut hermostuttaa kun ootan salamointia ukkosta sadetta eikä mitään kuulu, hieman tuli vettä lopetti aloitti ja taas lopetti, päättäisi jo!

tässä linkki jota mä seuraan ja odotan sais kuvia salamasta olisi päiväni kevennys!

www.ursa.fi/ursa/jaostot/myr...s/tutkain/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 16:10

herkkähän minä olen aina, lämmöstä riippumatta, eikä tulevat hermostuta
, siitä huolimatta seurailen tämän linkin animaatiota melko tiiviisti

www.fmi.fi/saa/sadejapi.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 16:18

Ei kuule ystäväiseni, ei sinnepäinkään.
Olen tuskastunut, kun roppa on täynnä nestettä kuin sammakolla ja
kivut ovat kovat näin helteellä. Mikään ei suju, mutta annetaan lämmön vain olla.
Kyllä sitä herkkiä hetkiäkin tulee joskus vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 20:45

Ei herkistä vaan paremminkin tylsistää
Tulee seurattua säätä www.iltasanomat.fi/saa/sadetutka.asp
Kovasti erilainen tieto eri ukkostutkissa ? Ursalla ja
www.flcenter.net/ukkostutka.html
Iso kuva: www.flcenter.net/static/ukko...ikuva.html
Animaatio: www.flcenter.net/static/ukko...toria.html
Lisää: Salamapaikantimet Skandinaviassa
www.ursa.fi/ursa/jaostot/myr...ninkartta/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 07:43

Aina olen ollut ja olen edelleenkin herkkä joten sää ei siihen vaikuta. Itkeä tirautan niin helposti tai ainakin nousee vedet silmiin herkästi. Häpeän sitä joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 11:23

Kiusallista on helel, ei se toden totta herkistä! Paitsi elimistöä se herkistää eli joskus tuntuu epämääräisiä vatsavaivoja, sisäelimet kuuleman mukaan (lääkärin kertomaa) reagoivat piktään jatkuvaan korkeaan lämpötilaan.
Ihan itkun asteelle ei ole helle sentään saattanut vaikka kotimaan automatkan ajankohtaa piti hieman muuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 07:46

En ole huomannut herkistävän mutta nautin kyllä lämmöstä niin, että olen hyvällä mielellä.