Napsulaiset onko hyvä vaiko huono fiilis.Tiuleeko tunne että kaipaat rakkautta ja saatko sitä tarvittaessa.

Itse saan ja olkapäähän nojata .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 20:17

Tottakai! Rakkauteni on koko ajan altis kehittymään ja utelias elämälle.
Ei, ehei riitä se, että rakastan vain sitä, joka oli.
Rakastan häntä nytkin, vaikkei häntä ole.Rakastamisen paiste oli monta kertaa pilvessä.
Oli aika rakkauden, jota en havainnut. Rakkauden nimissä tuli tehtyä ehkä pahaakin.
Onko sitä luvassa lisää? Sitä RAKKAUTTA.
Agape rakkaus etsii toisen parasta. Minulle nyt lapsenlapseni murtavat rakkauden keinotekoisen rajan.
Saan rakastaa heitä villisti ja koko sielullani. Suurimpia rakkauskertomuksia on tuhlaajapojan tarina.
Luottamus me ansaitaan, mutta rakkaus on armoa.
Avioiduin aikanani ja kuvittelin, että rakkaus on kuolemaakin voimakkaampaa.
Kuolema tuli ja jäin kahden rakkauteni kanssa. Leskeys on häämmentävä tila.
Nuorilla on kaikenlaista yhdistystä ja rientoa, pitäisikö meidänkin vanhojen perustaa
RAKKAUDEN oma yhdistys.

NIIn pysyvät nämä kolme; usko, toivo ja rakkaus. Mutta suurin kaikista on RAKKAUS

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 14:40

rakkaus asuu minussa, sitä myös annan ja saan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 15:32

Enhän mä sitä ilman oo, joskus tulee ihan liikaakin et meinaan tukehtua...
Mut kyllähän se hyvää tekee kun rakastaa ja on rakastettu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 16:11

saan tarvittaessa ja vähän muulloinkin

jakamassahan olen jatkuvasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 20:49

On ihanaa rakastaa kun tuntee saavansa vastarakkautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 07:44

Rakkauteen kuuluu niin paljon kaikenlaista ja kaikkeahan ei ole mahdollista saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 18:36

kyllä sitä annan sitä saan ... yksin ei tarvitse raukkaudessa olla on olkapää johon nojata , jos sellaisen tarvitsen .. myöskin läheisten rakkautta saan , kuin heille sitä myös jaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 07:31

Tällä hetkellä elän siinä onnellisessa elämäntilanteessa, että saan rakastaa ja saan myös vastarakkautta. Juuri eilisiltana mietin tätä asiaa, kun ensin suukotin ja halin nukahtamaisillaan olevaa poikaani ja sen päälle miestäni.